پيش از اعزام به بازى هاى آسيايى جاكارتا؛
کد خبر: ۶۴۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰ 15 August 2018

 

تابناک هرمزگان- معاون سازمان بنادر و دريانوردى كشور پيش از اعزام كاروان ورزش ايران به بازى هاى آسيايى جاكارتاى اندونزى با ملى پوشان هرمزگانى ديدار كرد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان، منصور آرامى معاون سازمان بنادر و دريانوردى كشور صبح امروز پيش از اعزام كاروان ورزش ايران به بازى هاى آسيايى جاكارتاى اندونزى با ملى پوشان هرمزگانى ديدار كرد.

اين ديدار كه از سوى وى جهت تقدير از ملى پوشان هرمزگانى حاضر در المپيك آسيايى جاكارتا در محل سازمان بنادر و دريانوردى تدارك ديده شد.

عليرضا بهرمن، هديه كاظمى، مجيد عسكرى و خانواده كبرى لكزايى فر به نمايندگى از وى (به دليل حضور او در اردوى تيم ملى در قزوين) در اين ديدار حضور داشتند.

منصور آرامى در این ديدار به پاس تلاش و افتخارآفرینی ورزشکاران هرمزگانى به تمجید از عملکرد آنها در میادین مختلف بین‌المللی پرداخت تا انگیزه‌ای براى درخشش آنان در بازى هاى آسيايى پيش رو در جهت افتخارآفرینی و سربلندی ایران باشد.

وى افزود: یکی از آثار ورزش، ایجاد نشاط، امید و شادابی است، ورزشکار یعنی انسان شاداب، یعنی انسان امیدوار، یعنی کسی که به جسمش و جانش قدرت می‌بخشد و جامعه خود را در شادابی نگه می‌دارد.

معاون مالى و ادارى سازمان بنادر و دريانوردى با بیان اینکه اصولا قهرمانان هم نشاط‌آورند و هم قادرند بهترین الگوها برای نسل جوان باشند، عنوان کرد: قهرمانان بهتر است پهلوان هم باشند چراكه پهلوانی رتبه والایی دارد که الگویش مولای متقيان امیرالمومنین(ع) است.

آرامى اضافه كرد: ما هم به ادب جسم و هم به ادب جان نياز داريم و ورزشكار در كنار بدن ورزیده به اخلاق وارسته هم نيازمند است و شما می‌توانید برای نسل جوان هر دو باشید و مى توانید نسل جوان را به سمت زندگی پرنشاط دعوت کنید.

وى در پايان پس از تجليل از ورزشكاران هرمزگانى حاضر در بازى هاى آسيايى جاكارتاى اندونزى براى آنان در رقابت هاى پيش رو آرزوى موفقيت كرد.

عليرضا بهرمن داور ووشو، مجيد عسكرى ورزشكار رشته وزنه بردارى، هديه كاظمى ورزشكار رشته قايقرانى و كبرى لكزايى فر ورزشكار رشته صخره نوردى به عنوان نمايندگان هرمزگان در كاروان ايران به بازى هاى آسيايى 2018 جاكارتا اعزام خواهند شد و حسن دهقانى در رشته دو و ميدانى و فرزانه حيدرى در رشته واليبال نشسته پس از پايان بازى هاى آسيايى به بازى هاى پاراآسيايى جاكارتا اعزام مى شوند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار