رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بندرعباس در نشست مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با تجار و بازرگانان استان :
کد خبر: ۶۴۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۶ 11 August 2018

 

تابناک هرمزگان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بندرعباس با توجه به تحریم های پیش رو خواستار لغو قراردادهای طولانی مدت تجار با تجار خارجی شد و گفت: لغو این قراردادها چرخه صادرات را روان می سازد و نظر بخش خصوصی در تصمیمات کلان اقتصادی ضروری است.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس اعلام کرد: محمدامین صباغی زاده در نشست تجار و بازرگانان استان هرمزگان با معاون وزیر و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: افزایش نرخ بندری و شرکت های مستقر در بنادر استان بازرگانان را با مشکل مواجه ساخته است.

وی با اشاره به آغاز تحریم ها و قراردادهای طولانی مدت تجار در زمینه های معدنی و کشاورزی با طرف خارجی خواستار لغو آنها شد تا صادرات روانتر صورت گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بندرعباس همچنین با اشاره به ماده دو و سه قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار و تاکید قانونگذار و ابلاغ معاون رئیس جمهور به استانداران ، بخش خصوصی باید در رویه های تصمیمات اجرایی دستگاه ها دخالت داشته و نظر بخش خصوصی در تصمیمات کلان اقتصادی باید توسط دستگاه ها اخذ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: اتاق بازرگانی و اتحادیه کارگزاران گمرکی می تواتد پل ارتباطی بین بخش خصوصی و سازمان بنادر استان باشد.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور نیز در ادامه این نشست گفت: تجار و بازرگانان باید از ظرفیت اتاق بازرگانی به ویژه در شورای گفتگو نهایت بهره برداری را در راستار رفع مشکلاتشان داشته باشند.

راستاد همچنین خواستار تشکیل شورایی در بنادر استان با حضور اتاق بازرگانی و اتحادیه کارگزاران گمرکی در راستای پالایش مسائل تجار و بازرگانان و اعضای اتحادیه کارگزاران گمرکی هر دو ماه یک بار شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار