فرماندار قشم، خطاب به مسئولان ادارات و دهیاران:
کد خبر: ۶۴۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ 10 August 2018

 

تابناک هرمزگان- فرماندار شهرستان قشم گفت: خدمت رسانی به مردم و تلاش برای رفع مسائل آنان وظیفه همه ما است و علاوه بر این باید همدلانه در مسیر عبور از مشکلات آن ها را همراهی نمائیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، علیرضا نصری تصریح کرد: نباید منکر وجود مشکلات اقتصادی شد و همه ما از نگرانی و گرفتاری هایی که مردم دارند آگاه هستیم.

 

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، فرماندار قشم، اظهار کرد: همانطور که به بیان اقدامات انجام شده می پردازیم باید در کنار مردم گوش شنوا برای شنیدن مشکلات و دست گره گشا داشته باشیم.

نصری با اشاره به اقدامات دولت در حوزه آبرسانی، اذعان کرد: با همه تلاش هایی که مسئولان در حوزه آبرسانی انجام داده اند نمی توان منکر وجود مشکلات و نارسایی ها در این زمینه بود.

فرماندار شهرستان قشم، تسریع در رفع نواقص و تلاش برای رفع مشکلات مردم را وظیفه مسئولان دانست.

او تاکید کرد: آنچه دکتر همتی، استاندار محترم از ما می خواهد اثربخشی اقدامات در زندگی مردم است.

نصری تصریح کرد: زمانی می توانیم به اقدامات انجام شده، افتخار کنیم که رنج و درد مردم بر طرف شده باشد.

فرماندار قشم در بخشی از سخنان خود اقدامات بنیاد مسکن در حوزه طرح هادی روستائی را یکی دیگر از فعالیت هایی برشمرد که مستقیم به رفاه و آسایش مردم مرتبط است.

بر اساس این خبر، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم و هیئت همراه متشکل از معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ، بخشدار بخش مرکزی و مدیران بنیاد مسکن ، جهاد کشاورزی ، تربیت بدنی و آب و فاضلاب روستائی با حضور در روستاهای لافت ، گورزین و تنبان از برخی پروژه های در دست اقدام دستگاه های اجرایی بازدید کردند.

انعکاس مسائل و مشکلات روستاها توسط دهیاران نیز در پایان این بازدید انجام گرفت.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار