در جلسه شورای پیشگیری از جرم شهرستان حاجی آباد مطرح شد ؛
کد خبر: ۶۴۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ 10 August 2018

 

تابناک هرمزگان- اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان حاجی آباد در سال 1397 به ریاست حجت الاسلام والمسلمین صادقی و با حضور امام جمعه، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار و دیگر اعضای این شورا در دادگستری شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

 

 

به گزارش تابناک هرمزگان، اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اعلام کرد: در جریان برگزاری این نشست ، حجت الاسلام صادقی رئیس دادگستری شهرستان حاجی آباد با تأکید بر لزوم مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز سازمان یافته ، عزم جدی همه مسئولین متولی را در نظارت بر بازار و برخورد قانونی با پدیده گرانفروشی و احتکار خواستار شد.

وی با بیان اینکه حمایت و همراهی مردم در سخت ترین برهه های زمانی از آرمان های انقلاب، وظیفه مسئولان را در خدمت رسانی به آنها دوصد چندان می نماید گفت: با استفاده از منصف ترین بازرسان و شناسایی انبارهای مخفی کالاهای قاچاق و ساماندهی عرضه مایحتاج عمومی می بایست به مبارزه جدی با سودجویان و ایجاد امنیت روانی درسطح بازار پرداخت.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان حاجی آباد، فرهنگ سازی در خصوص شعار سال و حمایت از تولید و مصرف کالای ایرانی را وظیفه تمامی نهادهای مسئول از جمله مبلغین مذهبی ، آموزش و پرورش ، بسیج ، خبرگزاری ها و یکایک آحاد جامعه برشمرد.

این مقام قضایی، استقرار نماینده گمرک در شهرستان ، شناسنامه دارکردن انبارهای کالا ، ساماندهی وانت بارها ، تاکسی ها و خودروهای دخیل درحمل بار را از راهکارهای کنترل قاچاق در این شهرستان عنوان کرد و برعزم دادگستری شهرستان در پیشگیری از قاچاق و صدور احکام متقن قضایی در این زمینه تأکید نمود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار