کد خبر: ۶۴۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ 09 August 2018

 

تابناک هرمزگان- با هدف ارتقای سلامت مادران و نوزادان جلسه بررسی شاخصهای سلامت مادران و نوزادان شهرستان قشم  با حضور مدیر شبکه، معاون بهداشتی و سرپرستان و پزشکان و ماماهای مراکز سلامت جامعه شهرستان قشم در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم برگزار شد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، دکتر بهزادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در ابتدای جلسه با اشاره به اهمیت شاخص های سلامت مادران و کودکان و نقش بسزای تیم سلامت مراکز در این موضوع، به بیان  اهمیت پیگیری های مداوم و مستمر تیم سلامت پرداخت؛ و ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش دست اندر کاران سلامت شهرستان قشم شاهد ارتقای سلامت گروه های سنی به خصوص مادران و نوزادان باشیم.

 در ادامه کارشناس مسئول سلامت خانواده شهرستان ضمن ارائه گزارشی از نتایج بررسی پرونده بهداشتی موارد مرگ جنین داخل رحمی در شهرستان برنامه های در دست اقدام واحد سلامت خانواده را جهت ارتقاء سلامت مادران و نوزادان عنوان و خواستار برنامه ریزی دقیق مراکز جهت پیگیری و انجام مراقبت های گروه های سنی و سایر موضوعات مرتبط با سلامت مادران و نوزادان  از قبیل بهداشت محیط، آموزش سلامت شد.

در  ادامه اعضاء حاضر در جلسه به بیان دیدگاهها ، نظرات و مشکلات موجود پرداختند و تصمیمات اتخاذ شده به واحدهای ذیربط جهت اجراء ابلاغ گردید.

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار