کد خبر: ۶۴۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 09 August 2018

 

تابناک هرمزگان- دکتر قندیل مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر لنگه بهمراه دکتر دشتچی معاون بهداشتی شبکه و مسئولین واحدهای ستادی با حضور در روستاههای پدل، لمزان  و مناطق صعب العبورترین شهرستان از مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت از جمله (خانه بهداشت بن کوه و کوه بدو) بازدید و ارزیابی بعمل آوردند.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در این بازدید شاخص های بهداشتی، سامانه سیب و عملکرد بهورزان مورد ارزیابی قرار گرفت.

دکتر قندیل گفت: مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت تحت پوشش شبکه بهداشت بندر لنگه بصورت منظم و ماهیانه توسط تیم سلامت شبکه بهداشت بندر لنگه مورد ارزیابی و بازدید قرار می گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه اظهار کرد: خانه های بهداشت بن کوه و کوه بدو از صعب العبورترین مناطق شهرستان بندرلنگه می باشند که در بخش مهران و تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شهری-روستایی لمزان قرار دارند؛ بهورزان این مناطق با جدیت و پشتکار تمام در حال خدمات رسانی به مردم منطقه می باشند.

 وی یادآور شد: امروزه در دورترین مناطق کشور هم خدمات بهداشتی در قالب تیم سیار به مردم ارائه می شود و شهرستان بندر لنگه و شبکه بهداشت بندرلنگه نیز مستثنی نیست و ما وظیفه خودمان می دانیم که خدمات را به بهترین نحو به مراجعه کنندگان ارائه دهیم.    

دکتر قندیل خاطرنشان کرد: مادامی که شوق خدمت و توان در وجودمان است با عشق و تلاش شبانه روزی به خدمات به مردم منطقه خواهیم پرداخت؛ و از نزدیکترین تا دورترین مناطق از خدمات بهداشتی محروم نخواهند ماند. با برنامه ریزی های منظم ،پزشکان در قالب برنامه های دهگردشی تمام روستاهای اصلی ،قمر و سیاری را رصد خواهند کرد و به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم آن مناطق خواهند پرداخت. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه به بهبود شاخص های بهداشتی شهرستان اشاره کرد و گفت: با همت تمام نیروهای ستادی، محیطی،کارشناسان، بهورزان و پزشکان شاهد بهبود شاخص های بهداشتی منطقه هستیم و امیدواریم و تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی های منظم شاخص های بهداشتی شهرستان به مطلوب ترین حد ممکن برسد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار