ووشوی دانشجويان جهان؛
چهار سانداکار ایران فینالیست شدند، فینال رقابت های دانشجویان جهان در انتظار هنرنمایی سانداکاران ایران است
کد خبر: ۶۳۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 04 August 2018

 

تابناک هرمزگان- ووشوکاران دانشجوى ایران در سومين روز رقابت های قهرمانی دانشجويان جهان به سه پیروزی در ساندا دست یافتند تا شمار سانداكاران ايران در فینال مسابقات به چهار تن برسد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان، دومين دوره رقابت های ووشوی قهرمانی دانشجويان جهان از صبح پنجشنبه با حضور 250 ووشوکار از 26 کشور به میزبانی كشور «ماكائو» آغاز به کار کرده است و تا یکشنبه شب ادامه خواهد داشت.

تیم ایران در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران در این رویداد مهم شرکت کرده است.

ووشوکاران دانشجوى ایران در سومين روز رقابت های قهرمانی دانشجويان جهان به سه پیروزی در ساندا دست یافتند تا شمار سانداكاران ايران در فینال این دوره از مسابقات به چهار تن برسد.

«عليرضا ريكى» در وزن 60- کیلوگرم ساندای پسران برابر حريفى از کشور میزبان قرار گرفت كه این ووشوکار جوان سیستان و بلوچستانی توانست بر حریف خود غلبه کند تا بعنوان دومین سانداكار ايران خود را در فینال مسابقات ببيند.

«ريكى» در فینال به مصاف ووشوکار باتجربه ای از کشور چین خواهد رفت.

«حميدرضا سهندى» در وزن 70- کیلوگرم ساندای پسران برابر ووشوکاری از کشور کانادا قرار گرفت كه سانداکار شایسته ایران توانست با ارائه مبارزه ای یکطرفه در همان راند نخست حریف خود را ناک اوت کند و به فینال راه یابد.

«سهندى» که نایب قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه خود دارد، فردا در مرحله پایانی به مصاف سانداکاری از کشور ترکیه خواهد رفت.

«امير كريمى» سانداکار وزن 80- کیلوگرم تیم پسران ایران با ارائه یک بازی فنی توانست حریف فرانسوی خود را در مرحله نیمه نهایی ناک اوت کند تا بعنوان چهارمین فینالیست ایران لقب گیرد. وی بایستی در فینال با فایتری از ترکیه مصاف دهد.

پیش از این صعود «زهره شهپری» در بخش ساندای دختران به مرحله نهایی مسجل شده بود.

در بخش تالو پسران سامان احمدى صبح امروز در فرم دائوشو به ميدان رفت كه با امتياز ۸،۸۲ به كار خود در اين فرم پايان داد و هشتم شد، در اين فرم تالوكاری از کشور مالزی قهرمان شد و نمایندگان روسيه و چین تایپه به ترتيب دوم و سوم شدند. همچنين حمیده برخور در فرم تای چی جین دختران با امتياز ٨،۹۲ ششم شد. در اين فرم نمايندگان هنگ کنگ، اندونزی و برونئی به ترتيب اول تا سوم شدند.

فردا یکشنبه در ادامه این رقابت ها، نمایندگان ایران در فینال ساندا به مصاف حریفان می روند و در بخش تالو نیز سامان احمدی در فرم گون شو و ناهید پورشبانان در فرم نان چوان به میدان خواهند رفت.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار