سه نمایش جدید «پا»، «روزهای بی باران» و «بانوایان» از 14 مردادماه به صحنه پردیس تئاتر شهرزاد می روند.
کد خبر: ۶۳۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 04 August 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد: نمایش «پا» به کارگردانی آرمین حمدی پور از شیراز که در نخستین جشنوراه تئاتر شهرزاد به عنوان نمایش برگزیده انتخاب شد، از فردا 14 مردادماه، هر شب ساعت 19 در سالن شماره 3 به صحنه خواهد رفت.
«پا» دومین تجربه تهیه کنندگی نمایش توسط نویدمحمدزاده است و نگین تهمتن، پویان فریدونی، فرزاد نامور، حانیه رضایی و رعنا شبانکاره در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
همچنین نمایش «روزهای بی باران» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی از تاریخ 14 مردادماه هر روز ساعت 18:30 در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز می‌کند.
سجاد افشاریان، وحید آقاپور، نازنین احمدی و سوگل خلیق در این نمایش در مقام بازیگر حضور دارند.
«بانوایان» عنوان تازه ترین اثر نمایشی پردیس تئاتر شهرزاد به کارگردانی علی نیکزاد است که از 14 مردادماه هر شب ساعت 21:45 در سالن شماره 3 اجرا خواهد شد.
حسین میرزائیان، سمیه برجی، محسن میرزاخانی، سارا والیانی، آناهیتا خسروی، رامتین مقدادی و میلاد شوریده بازیگران این اثر نمایشی هستند.
نمایش تحسین شده «آفتابکاران و سایر کشاورزان سرزمین شرق میانه» به کارگردانی پویا پیر حسینلو که اجراهای خود را از چند وقت قبل آغاز کرد، به دلیل استقبال مخاطبان به مدت هفت روز دیگر تمدید شده و تا 20 مرداد ماه هر شب ساعت 21:30 به صحنه می‌رود.
نمایش «فلیک» تازه ترین اثر محمدحسن معجونی تا پایان مردادماه هر شب ساعت 19:30 در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت و در روزهای پایانی هفته، دو اجرا خواهد شد که در سانس های 19 و 21:30 روی صحنه می‌رود.
نوید محمدزاده، ستاره پسیانی و حسین حسینیان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
نمایش رومرز به کارگردانی فریماه مسگرنیا از دیگر نمایش های پردیس تئاتر شهرزاد است که هرشب ساعت 20:15 در سالن شماره 3 این مجموعه به صحنه خواهد رفت و تا 20 مردادماه به اجراهای خود ادامه می‌دهد.
نمایش «فصل شکار بادبادک ها» به کارگردانی شاهین صادقیان و نویسندگی جلال تهرانی تا 26 مردادماه، هر شب ساعت 20 در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود و متین ستوده بازیگر این اثر نمایشی است.
نمایش کودک «گروفالو» که مختص کودک و نوجوان است هر روز ساعت 17:30 برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد، کارگردانی این اثر که جوایز داخلی و جهانی در حوزه تئاتر کسب کرده است را آرش شریف زاده برعهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار