کد خبر: ۶۳۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 02 August 2018

 

تابناک هرمزگان- ووشوکاران دانشجوى ایران در نخستین روز رقابت های قهرمانی دانشجويان جهان به دو پیروزی در ساندا دست یافتند و برخور در تاى چى چوان هشتم شد تا شروع ایده آلی داشته باشند.

 

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی تابناک هرمزگان، از دومين دوره رقابت های ووشوی قهرمانی دانشجويان جهان که از صبح پنجشنبه با حضور 250 ووشوکار از 26 کشور به میزبانی كشور «ماكائو» آغاز به کار کرد و تا یکشنبه شب ادامه خواهد داشت.

تیم ایران در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران در این رویداد مهم شرکت کرده است.

سانداكاران کشورمان در نخستین روز این رقابت ها به ميدان رفتند و هر دو مبارزه خود را نیز با برتری به اتمام رساندند.

در بخش تالو حميده برخور نيز صبح امروز در فرم تاى چى چوان به ميدان رفت كه با امتياز ٨/٥٧ به كار خود در اين فرم پايان داد و هشتم شد و نماينده چين با امتياز ٩/٥٦ به عنوان قهرمانى دست يافت و تالوكاران هنگ كنگ و مالزى به ترتيب با امتيازات ٩/٥٥ و ٩/٣٠ دوم و سوم شدند.

«حميدرضا سهندى» در وزن ٧٠- کیلوگرم ساندای پسران برابر «ماگمادوف» از کشور روسيه قرار گرفت كه سانداکار شایسته ایران توانست با ارائه مبارزه ای حساب شده در 2 راند متوالی به پیروزی دست یابد.

 

«سهندى» در روزهای آینده به مصاف ووشوکاری از كانادا خواهد رفت

 

«امير كريمى» سانداکار وزن ٨٠- کیلوگرم تیم پسران ایران در نخستین مبارزه خود برابر حریف آمريكايى به برتری دست یافت. وی در روزهای آینده به مصاف سانداکاری از فرانسه خواهد رفت.

فردا جمعه در ادامه این رقابت ها، نمایندگان ایران در دو بخش ساندا و تالو به مصاف حریفان می روند.

 

 

پایان خبر/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار