سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت امیدیه:
سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت‌امیدیه از آمادگی تیمش برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبرداد و گفت: با تمرینات خوبی که سپری کرده‌ایم برای کسب یکی از عناوین قهرمانی یا دومی مقابل حریفان خود قرار خواهیم گرفت و تلاش‌مان ارتقاء جایگاه است.
کد خبر: ۶۳۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 02 August 2018

بهزاد فولادوند با بیان این‌که هفته نخست نهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور، یازدهم مردادماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، اظهارکرد: این مسابقات با حضور 20 تیم در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های کامپوند و ریکرو برگزار می‌شود که تیم نفت امیدیه تنها در بخش آقایان حضور پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که نفت امیدیه تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور است نیز گفت: در هفته نخست در بخش ریکرو به مصاف تیم میعاد بروجن می‌رویم و در بخش کامپوند نیز مقابل تیم بیمه سینا قرار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت امیدیه با اشاره به این‌که تمرینات تیم به صورت منظم از ابتدای امسال پیگیری شده است، عنوان کرد: به لحاظ بدنی یکی از آماده‌ترین تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر هستیم و برای رقابت با حریفان خود لحظه شماری می‌کنیم. ما به دنبال کسب نتایج خوب مقابل حریفان قدرتمند هستیم .

وی با بیان این‌که مسابقات این فصل لیگ برتر به صورت کامل در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، گفت: با برگزاری تمامی مسابقات درتهران، شرایط برای تیم‌ها یکسان است و دیگر شاهد اعتراض برخی تیم‌ها برای تغییر شرایط آب و هوایی نخواهیم بود. همچنین بازی‌ها از نظر کیفی و فنی با برگزاری مسابقات در مجموعه اختصاصی فدراسیون از شرایط بهتری برخوردار خواهند بود.

وی با اشاره به این‌که تمامی تیم‌ها بهترین نفرات تیراندازی با کمان ایران را برای حضور در لیگ برتر جذب کرده‌اند، افزود: ما با جوانگرایی و شرکت دادن نفراتی که در مدارس تیراندازی باکمان باشگاه نفت امیدیه کشف شدند و آموزش دیدند در این مسابقات شرکت می‌کنیم و به کسب نتایج با این نفرات بسیار امیدوار هستیم.

سرمربی تیم نفت‌امیدیه همچنین با بیان این‌که در ترکیب تیم برای حضور در هفته نخست لیگ برتر پنج بازیکن نوجوان و جوان وجود دارد، گفت: در تیم ریکرو جواد مندنی‌زاده، میثم عبداللهی و متین سبزی زیر20 سال هستند و در تیم کامپوند نیز آرمان پاکزاد و احمدرضا عبادی به ترتیب 15 و 19 سال سن دارند که این مسئله نشان می‌دهد ما در کنار تلاش برای کسب مقام، به قهرمان‌پروری نیز توجه داریم و فقط نتیجه‌گرا نیستیم .

فولادوند با بیان اینکه در سالهای اخیر کارهای بسیار خوبی نیز در بخش بانوان صورت گرفته است، عنوان کرد: درصورتی که شرایط مهیا شود در فصل آینده لیگ برتر تیراندازی باکمان باشگاههای کشور دربخش بانوان حضور خواهیم داشت.

وی گفت: فصل گذشته مقام لیگ برتر را کسب کردیم و هدف اصلی ما در فصل جدید رقابت ها ارتقا جایگاه خود نسبت به فصل گذشته است که با توجه به حضور تیم های آماده و با تجریه برای رسیدن به این مهم سخت است ولی تلاش خواهیم کرد که در پایان رقابت ها در یکی از سکوهای اول و دوم قرار بگیریم و از جایگاه باشگاه خود دفاع کنیم.

سرمربی تیم تیراندازی باکمان نفت امیدیه در پایان با تقدیر از حمایت های صورت گرفته توسط هیات مدیره باشگاه از این تیم عنوان کرد: امیدواریم با کسب نتایج مطلوب پاسخگوی حمایت های مدیریت باشگاه باشیم.

 

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار