کد خبر: ۶۳۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 01 August 2018

 

تابناک هرمزگان- منوچهر ضیایی سرپرست امور پردیس های استان هرمزگان اعلام کرد ظرفیت دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در سال تحصیلی آینده افزایش چشمگیری پیدا کرده است که فرصتی استثنایی برای داوطلبان آزمون سراسری استان هرمزگان است.

 

به گزارش تابناک هرمزگان، در گفتگو با سرپرست امور پردیس های استان هرمزگان وی افزود: در پردیس شهید بهشتی (برادران) 245 نفر برای رشته آموزش ابتدایی، 37 نفر برای رشته دبیری الهیات، 32 نفر برای رشته دبیری زیست شناسی و در پردیس فاطمه الزهرا (س) خواهران 167 نفر در رشته آموزش ابتدایی ، 21 نفر در رشته مشاوره و 21 نفر در رشته زیست شناسی در سال تحصیلی فرصتی استثنایی برای داوطلبان آزمون سراسری استان هرمزگان است.

وی در ادامه بیان داشت: علاوه بر آن در سایر رشته های دبیری ، ظرفیت هایی در دانشگاه فرهنگیان استان های دیگر برای داوطلبان استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه دادند: نحوه پذیرش در سال تحصیلی آینده قدری نسبت به سال های قبل تفاوت پیدا کرده است به این صورت که تمام داوطلبان استان هرمزگان که حداقل نمره تراز علمی 6500 به بالا را کسب کرده اند می توانند، متقاضی هر کد رشته استان شوند.در پذیرش نهائی اولویت با بوم تعریف شده خواهد بود، اما چنانچه در آن بوم تشکیل نشود پذیرش به صورت استانی انجام می شود.

وی استخدام در آموزش و پرورش و برقراری کمک هزینه تحصیلی از جمله امتیازات دانشگاه فرهنگیان دانستند که در هیچ دانشگاه دیگری این امتیاز وجود ندارد.

وی همچنین تاکید نمودند امکان ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تا مقطع دکتری وجود دارد.

وی با توجه به نیاز شدید استان به تأمین معلم ، از خانواده ها و دبیران و مدیران خواستند نسبت به تشویق داوطلبان کنکور به انتخاب دانشگاه فرهنگیان همکاری نمایند.

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار