دبیر شورای تبیین مواضع سیاسی بسیج دانشجویی استان هرمزگان؛
در آن ماجرا هم قصه از همین نمایش مضحک بازرسان آژانس شروع شد و وقتی اطلاعات دانشمندان هسته ای کشور در اختیار آژانس قرار گرفت؛مدتی بعد ترور هدفمند و دقیق دانشمندان هسته ای کلید خورد.
کد خبر: ۶۳۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 01 August 2018

تابناک هرمزگان-در آن ماجرا هم قصه از همین نمایش مضحک بازرسان آژانس شروع شد و وقتی اطلاعات دانشمندان هسته ای کشور در اختیار آژانس قرار گرفت؛مدتی بعد ترور هدفمند و دقیق دانشمندان هسته ای کلید خورد.

 

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی تابناک هرمزگان، فرشاد محمدی با بیان این مطلب که هتک حرمت فضای علمی کشور توسط بیگانگان به هیچ وجه برای جامعه دانشگاهی پذیرفته نیست گفت: طبق اخبار موثق؛ تیمی از آژانس انرژی هسته ای؛ به صورت محرمانه و به دور از چشم رسانه ها و بدون اطلاع جامعه دانشگاهی؛ دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت را مورد بازرسی نامتعارف و خارج از عرف آژانس قرار داده است.

وی گفت: بر همگان ثابت شده است که نهادهای بین المللی بر خلاف فلسفه وجودی خود؛ آلت دست قدرت های پوشالی و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا هستند و مدت های مدیدی است که این نهادها؛ تبدیل به جاده صاف کن مستکبرین عالم شده اند.

این فعال دانشجویی با بیان مطلب که هنوز تلخی کام ملت به ویژه جامعه دانشگاهی از ترور شهدای هسته ای برطرف نشده است گفت: در آن ماجرا هم قصه از همین نمایش مضحک بازرسان آژانس شروع شد و وقتی اطلاعات دانشمندان هسته ای کشور در اختیار آژانس قرار گرفت؛مدتی بعد ترور هدفمند و دقیق دانشمندان هسته ای کلید خورد.
محمدی در ادامه گفت:سوال ملت و جامعه دانشگاهی از دستگاه های مسئول؛خاصه وزارت خارجه این است که کشور از یک سوراخ در حوزه بین الملل چند بار باید گزیده شود تا به یک درک عقلانی برسد که دشمنان قسم خورده ما؛ دلسوز ملت ایران نخواهند بود و لبخند و پیاده روی با بدخواهان ایران اسلامی، برای کشور عزت آفرین و گره گشا نخواهد بود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان در پایان ضمن اعلام انزجار از اینگونه اتفاقات در حوزه دانشگاهی گفت: در برهه ای که کشور قدرتمند ایران ، تعیین کننده بسیاری از مسائل استراتژیک منطقه و جهان است؛ پذیرش اینگونه حرکات مزورانه؛ مایه ننگ جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار