کد خبر: ۶۳۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳ 26 July 2018

 

نشست بررسی و هم اندیشی جهت تسریع روند اجرای پروژه های عمرانی در دست اقدام با حضور مدیر شهرداری منطقه دو، مدیر و کارشناسان ناظر واحد عمرانی و کارشناسان عمرانی نواحی سه گانه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، نقل قول از روابط عمومی شهرداری منطقه دو بندرعباس، مهدی رنجبری مدیر منطقه دو در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات فراوان صورت گرفته در حوزه عمران شهری، گفت: مجموعه شهرداری منطقه دو در زمینه اجرای پروژه های عمران شهری همواره یکی از پیشگامان بوده است و خدمات و پروژه های ارزنده ای طی سال های اخیر به بهره برداری رسیده اند و به شهروندان فهیم بندرعباس هدیه شده است.

این مقام مسئول افزود، با حمایت های شهردار پرتلاش بندرعباس و در نظر گرفتن اعتبارات مناسب و کوشش مجدانه همکاران واحد عمرانی در منطقه و نواحی سه گانه شاهد اجرای پروژه های متعدد عمرانی در سطح منطقه دو هستیم که از شاخص ترین آنها می توان به بازگشایی خیابان 24 و 16 متری در محله چاهستانی ها، مجتمع گردشگری برکه گرد،  ساختمان اداری شهرداری ناحیه سه منطقه دو بندرعباس، پارک صدف در بلوار ساحلی، زمین ورزشی محله خواجه عطا، فاز دوم کوهستان پارک پنجه علی و بازار گل و گیاه اشاره نمود.

رنجبری ادامه داد، حدود چهل درصد از سطح منطقه دو را بافت فرسوده تشکیل می دهد و اجرای پروژه های عمرانی از قبیل بازگشایی خیابان در محله چاهستانی ها می تواند در جهت احیای این مناطق، فراهم نمودن زیر ساختهای مناسب خدمات شهری در بافت فرسوده و ایجاد رضایت شهروندان بسیار اثربخش باشد.

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس خاطرنشان کرد، ساخت آبنمای پارک اکولوژی و زیبا شهر، مخزن آب واقع در بوستان سایانی، ساخت سرویس بهداشتی و اتاق نگهبان در بوستان 5/2 هکتاری معلم و المان بندرعباس از دیگر پروژه های عمرانی هستند که در سطح منطقه دو در حال اجرا می باشد.

وی با تشکر از تلاش های شبانه روزی همکاران واحد عمرانی در منطقه و نواحی سه گانه، اظهار داشت: توزیع متوازن خدمات عمرانی در محله های مختلف همواره مدنظر مجموعه شهرداری منطقه دو بوده است و تلاش می کنیم تا با بررسی و حل مشکلات پیش رو زمان شروع و بهره برداری پروژه ها را به حداقل برسانیم.

 لازم به ذکر است پروژه های جدول گذاری در محله های آیت الله غفاری، درخت سبز و شهرک نور،  احداث پارک و نصب کفپوش سالن ورزشی در مجتمع مسکونی صدا و سیما، پیاده روسازی در کوی امیر، شهرک امام رضا (ع) و روبروی ساختمان دادگستری و اجرای آسفالت و لکه گیری معابر در بوستان معلم، محله خواجه عطا، خیابان شاه حسینی کوچه جویبار4، محله زیباشهر، کندرو چهارراه شهرک نور و کوچه آزادگان 25 از دیگر خدمات عمرانی صورت گرفته بود که توسط کارشناسان عمرانی منطقه و نواحی گزارش شد.

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار