کد خبر: ۶۳۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 25 July 2018

 

سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي هرمزگان گفت: تورهاي غيرمجاز که در استان هرمزگان فعاليت دارند ساماندهي مي شوند. 

 

به گزارش خبرنگار تابناک بندرعباس ، نقل قول از روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري هرمزگان، اشکان مختاري با بيان اين مطلب افزود: باتوجه به اهميت خدمات رساني مطلوب تورهاي گردشگري با تورهاي غيرمجاز فعال در استان برخورد مي شود.

او با اشاره به ضرورت فعاليت کليه تورهاي گردشگري سطح استان با نظارت ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تصريح کرد: به استناد ماده23 و تبصره يک تصويب نامه هيئت وزيران به شماره75791/51001 ه مورخه19/8/1394، برگزاري کليه تورهاي گردشگري بايد با نظارت ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و از طريق دفاتر خدماتي و مسافرتي داراي مجوز رسمي از اين اداره کل صورت پذيرد.

او ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوي مجريان تورها طبق مصوبه فوق و با هماهنگي نيروي انتظامي از ادامه فعاليت غيرمجاز تورها جلوگيري خواهد شد.

مختاري با تاکيد بر حساسيت وظايف تورگرداني در دفاتر خدمات مسافرتي تاکيد کرد: برگزاري تورهاي غيرمجاز گردشگري توسط افراد فاقد صلاحيت و بي اطلاع از وظايف تورگرداني در بسياري از مواقع مشکلات جبران ناپذيري را براي مسافران به وجود مي آورد.

او ادامه داد: به همين جهت ضروري است که مجريان تورهاي غيرمجاز در صورت داشتن شرايط مورد نياز اقدام به تاسيس دفاتر خدمات مسافرتي نموده و در چهارچوب قانون به فعاليت خود در اين زمينه بپردازند تا اين اداره کل نيز بر اساس وظايف سازماني خود از آنها حمايت کند.  

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار