گفتگو با خبرنگار پیشکسوت و سرپرست روزنامه کیهان در هرمزگان
کد خبر: ۶۳۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 24 July 2018

 

به گزارش خبرنگار تابناک بندرعباس، مناسبت سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد بهانه ای شد تا پای صحبت پرویز سالاری سرپرست روزنامه کیهان و عضو فعلی شورای شهر بندرعباس بنشینم و درباره این مناسبت و مسائل مرتبط با حوزه کاری گپ و گفتی دوستانه داشته باشیم. 

سالاری در این گفتگو افزود :مردم ما همیشه زنده اند و زندگی می‌کنند ، مقاوم هم پشت سر رهبر و مقتدای خود ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: همچون رزمندگان غرورآفرین در عملیات مرصاد که توطئه دشمن و آمریکا بود. منافقین و وطن فروشان را تحریک نمودند به جای صدامیان آمدن به جنگ رزمندگان ما و به خیال باطلی که داشتند که ما الان قطعنامه پذیرفتیم اما غافل بودند.

نماینده روزنامه کیهان در استان هرمزگان گفت: دیدیم که رزمندگان ایران چگونه در مقابل آنها ایستادند، و آخرین عملیات در دفاع هشت ساله ما عملیات در مقابل منافقین کور دل بود ، با این تفاوت که هردفعه عملیات ما با صدامیان بود این بار با منافقین وطن فروش بود.

 

سالاری افزود: منافقین در کشور و هم در خارج شک نکنید ، آنها مزدورانی هستند که مزد خود را دارند می گیرند از ترامپ و امثالهم و باید بدانند همانطوریکه جوانان ما در دهه 60 در مقابل دشمن عنود صدامی و هم منافقین داخلی ایستادند ، همچنان مقاوم تر از آن نظیر خلیل تختی نژاد ها در مقابل هر نوع دشمنی ، هم دشمن خارجی و هم منافقین داخلی خواهند ایستاد.

 

وی به حربه زنگ زده و پوسیده استکبار جهانی نیز اشاره کرد­ و گفت: اینکه می آیند از ضد انقلاب سلطنت نشین ، منافق و سلطنت طلب همه را به دور یک سفره جمع می‌کند تا بتواند از حربه ایرانی ها به ضد ایرانی ها استفاده بکند ، قطعاً به نتیجه نخواهد رسید ، چون ایرانیان علاوه بر اینکه مسلمان هستند وطن پرست هم هستند و خوب می دانند که ایران اسلامی از مجموعه‌ اقوام و قبایل؛ کرد ، ترکمن ، ترک ، لر ، بلوچ ، بندری ،عرب و ادیان و مذاهب تشکیل شده.

 

وی بیان کرد: این وطن زمانی انسجام خودش را همیشه خواهد داشت که تحت لوای جمهوری اسلامی ایران باشد یعنی هم جمهوریت هم اسلامیت و هم ایرانیت و ما بهترین کتاب که از شهید بزرگوار استاد مرتضی مطهری داریم ، کتاب خدمات متقابل ایران به اسلام و اسلام به ایران است ، که در آن سالها در عربستانی که بی سواد بودن دانشمندان ایرانی که مسلمان شده بودند ، خدمات زیادی به اسلام به واسطه علم و دانش خود رساندند متقابل.

 

 

انتهای پیام/حسن عباسی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار