دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص همدان از درخشش ورزشکاران این استان در مسابقات قهرمان کشوری پیوند اعضا خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ 23 July 2018
دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص همدان از درخشش ورزشکاران این استان در مسابقات قهرمان کشوری پیوند اعضا خبر داد.

به گزارش فارس، علی نوروزی اظهار کرد: ورزشکاران همدانی با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و پنج مدال برنز در مسابقات دارت و تنیس روی میز قهرمانی کشور پیونداعضا خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور پیونداعضا در دو رشته دارت و تنیس روی میز با حضور ۲۲ استان به میزبانی قزوین برگزار شد، عنوان کرد: در این رقابت‌ها ورزشکاران استان خوش درخشیدند و صاحب چهار مدال طلا، یک نقره و پنج مدال برنز شدند.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص همدان تصریح کرد: در تنیس روی میز انفرادی رده سنی 19 تا 29 سال بهاره بیگی صاحب یک نشان طلا شد و محیا حق‌نظری دیگر ورزشکار همدانی به مدال برنز دست یافت.

نوروزی بیان کرد: در رده سنی 30 تا 39 سال معصومه برجی صاحب مدال طلا شد و الهام محمدی‌تقدیر به مدال برنز دست یافت.

وی ادامه داد: در مسابقات تنیس روی میز دوبل رده سنی 19 تا 29 سال بهاره بیگی به مدال طلا دست یافت و در رده سنی 30 تا 39 سال معصومه برجی به مدال برنز بسنده کرد.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص همدان خاطرنشان کرد: همچنین در مسابقات دارت در رده سنی 19 تا 29 سال مصطفی آرمزد به مدال طلا دست یافت و در رده سنی 40 تا 49 سال حسن اسدیار به مدال برنز بسنده کرد.

نوروزی افزود: در مسابقات دارت بانوان در رده سنی 19 تا 29 سال مریم فریدونی در جایگاه سوم قرار گرفت و در رده سنی 40 تا 49 سال هم طاهره شمخانی به مدال نقره رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار