کد خبر: ۶۳۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶ 23 July 2018

 

همايش بزرگ خانواده شاد به مناسبت گراميداشت هفته بهزيستي و با همکاري کلينيک مددکاري ره آورد سبز جنوب و شرکت پرديس معمار ، شهرداري بندرعباس وبهزيستي هرمزگان در سالن اجتماعات شهرداري بندرعباس برگزار گرديد

 

به گزارش تابناک هرمزگان، به نقل از روابط عمومي بهزيستي هرمزگان ؛ اين همايش با حضور مدير کل ، معاونين و مسئولين بهزيستي هرمزگان و شهرستان بندرعباس و 150 زن سرپرست خانوار تحت حمايت برگزار شد .

مدير کل بهزيستي هرمزگان ، با تبريک هفته بهزستي به شرکت کنندگان و تقدير از همراهي کلينيک مددکاري ره آورد سبز جنوب اظهار داشت : سمن ها و مراکز غيردولتي بازوان توانمند سازمان هستند .

وي تقويت سازمان هاي مردم نهادرا يکي از ارکان توسعه پايدار جامعه دانست و گفت : درحال حاضر با واگذاري حدود 90 درصد از فعاليت ها در بهزيستي بيش از 40 موسسه و سمن با اين
 اداره کل همکاري دارند.

غلامحسين رنجبر با اشاره به شعار امسال هفته بهزيستي با مضمون « بالندگي و صيانت اجتماعي با توسعه به زيستن « تصريح کرد : صيانت اجتماعي زماني اتفاق مي افتد که عدالت اجتماعي محقق گردد. وي تحقق عدالت اجتماعي را از اهداف سازمان بهزيستي معرفي کرد.

رنجبر افزود: سازمان بهزيستي سازماني تخصصي است و سعي دارد با رويکرد علمي و کارشناسانه ،از بروز و ظهور آسيب هاي اجتماعي و معلوليت ها پيشگيري نموده و مشکلاتي که گريبانگير جامعه است را مرتفع نمايد.

مدير کل بهزيستي هرمزگان توانمندسازي را مهمترين هدف سازمان معرفي کرد و افزود : اجراي برنامه توانمندسازي به ايجاد اشتغال، افزايش سطح درآمد و كاهش وابستگي زنان سرپرست خانوار منتهي شده و آنان را به سمت خودکفايي و کارآفريني و داشتن زندگي بهتر هدايت مي کند.

گفتني است اين مراسم با اجراي برنامه هاي شاد ، تئاتر و موسيقي همراه بود.

در پايان با حضور مسئولين از زنان موفق ، دانشجويان موفق  و دانش آموزان موفق با اهداي لوح و هديه تقدير شد.

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار