رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان گفت: قهرمانان رشته کامپوند تیراندازی با کمان کشور در همدان معرفی شدند.
کد خبر: ۶۳۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 17 July 2018
رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان گفت: قهرمانان رشته کامپوند تیراندازی با کمان کشور در همدان معرفی شدند.

به گزارش فارس، حمیدرضا یاری در همدان با اشاره به میزبانی استان همدان از مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان تیراندازی کشور اظهار کرد: مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری نوجوانان و جوانان با حضور ۱۰۰ کماندار از سراسر کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: ورزشکاران این دوره مسابقات از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، زنجان، مرکزی، فارس، همدان، لرستان، یزد، مازندران، گیلان و گلستان و همچنین جزیره کیش حضور داشتند.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان بیان کرد: این مسابقات در دو رشته «ریکرو» و «کامپوند» دختران و پسران در زمین چمن دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

وی با اشاره به قهرمانان رشته کامپوند مرحله دوم مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ نوجوانان و جوانان کشور، تصریح کرد: در جریان این مرحله از مسابقات و در ماده کامپوند جوانان دختر، سوگند حداد از استان البرز قهرمان شد، هانیه محمدی و بهاره رضایی هر دو از استان مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

یاری اضافه کرد: در کامپوند جوانان پسر نیز دانیال حیدرزاده از استان چهارمحال و بختیاری به مقام قهرمانی رسید، فردین کلانتری از زنجان و امیرمحمد ابوالحسنی از استان گیلان به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان دختر نیز گیسا بایبوردی از استان تهران قهرمان شد، ساغر حلوایی از استان زنجان عنوان دوم را به دست آورد و دینا آقامحمدی از زنجان سوم شد.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان گفت: همچنین در کامپوند نوجوانان پسر آرمین پاکزاد از استان البرز عنوان نخست را کسب کرد، علی سعیدی از یزد دوم شد و امیرمحمد قربان‌زاده از استان مازندران به مقام سوم دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات به مدت دو روز به میزبانی استان همدان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار