کد خبر: ۶۲۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 12 July 2018

مدير آموزش و پرورش شهرستان بستك از سنجش يك هزار و 59 دانش آموز بدو ورود به دبستان اين شهرستان تا نيمه اول مرداد97 خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار تابناک از بستک ، علاءالدين عزيزی در نشست خبری با اشاره به اهميت سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان، افزود: در طرح سنجش، دانش آموزان را از نظر جسمانی، هوشی، محدوديت های احتمالی فرزندان و معاينات بالينی پزشكی مورد غربالگری قرار ميدهند. مدير آموزش و پرورش شهرستان بستك با بيان اينكه طرح سنجش ما را در شناسايی دانش آموزان از نظر مهارت و مشكلات احتمالي نهفته ياری ميرساند، اضافه كرد: سنجش دانش آموزان كه از 16تيرماه تا نيمه اول مرداد ماه ادامه دارد، تعداد يك هزار و 59 دانش آموز سنجش می شوند که از این تعداد 149 نفر دانش آموز بدو ورود به دبستان و تعداد 910 نوآموز بدو ورود به پیش دبستانی مورد سنجش و معاينات پزشكی قرار ميگيرند.

اين مقام مسئول تصريح كرد: خانواده ها ميتوانند با مراجعه به مراكز پيش دبستانی جهت نوبت گيری اقدام و پس از آن جهت مراحل سنجش به پایگاه های سنجش اعلام شده در موعد مقرر مراجعه نمايند و دانش آموزان پس از انجام مراحل سنجش و معاینه پزشكی توسط كارشناسان مربوطه ميتوانند شناسنامه سلامت دریافت کنند.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار