کد خبر: ۶۲۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 12 July 2018

دکتر عباس ابراهیمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک، در دیدار با خیّرین و فرماندار شهرستان جاسک، از شروع عملیات اجرائی ساخت پایگاه سلامت محله یکبنی در این شهرستان توسط سید عبدالرحیم حسینی، خیّر حوزه سلامت در آینده نزدیک خبر داد. 

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، از شهرستان جاسک مهندس محمد احمدی، فرماندار این شهرستان گفت: داشتن رویکرد سلامت جامعه محور بسیار مهم است. زیرا در این صورت، شاهد مشارکت اکثریّت جامعه در حوزه سلامت خواهیم بود و اگر هر فرد بتواند به ارتقای سلامت خود و خانواده و جامعه کمک کند، در کاهش قابل ملاحظه ی هزینه های درمانی بسیار مؤثر است. احمدی با تأکید بر اهمیت مشارکت بین بخشی و حضور خیّرین سلامت در ارتقای سلامت جامعه، افزود: خیّرین در ارتقای سلامت جامعه، نقش بسیار مهمی دارند و از خیّرینی که در امر سلامت و ارتقاء رفاه مردم فعالیت می کنند، تقدیر و تشکر کرد. دکتر عباس ابراهیمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: خیّرین افرادی مهربان و دلسوز می باشند که با عشق و با حس نودوستی، پا به عرصه سلامت می گذارند و با حس انسان دوستی خود به حوزه سلامت کمک می کنند.

دکتر ابراهیمی با اشاره به اینکه ساخت این پایگاه سلامت جهت رفاه حال مردم این شهرستان می باشد، خاطر نشان کرد: همیاری و کمک خیّرین سلامت تا کنون توانسته مثل همیشه یاری دهنده این شبکه در خدمات دهی به مردم و بیماران این شهرستان باشد و از خیّرین این شهرستان قدردانی کرد./ندای هرمزگان

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار