کد خبر: ۶۲۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 11 July 2018

بهرمن: بزودى ووشو به بشاگرد هم مى رود

 

 

به گزارش تابناک هرمزگان، نقل قول از روابط عمومى هيأت ووشو هرمزگان، تمرينات ورزش رزمى ووشو با حضور عليرضا بهرمن رئيس هيأت ووشو هرمزگان و جمعى از مسؤولان محلى و علاقمندان به اين رشته در مركز شهر سندرك از توابع شهرستان ميناب آغاز شد.

رشته رزمى ووشو در سالنى به مساحت 800 متر مربع تحت نظارت ايمان يونسى پور مربى جوان و باسابقه ووشو با حضور بيش از 100 نفر از علاقمندان به اين رشته در مركز شهر سندرك فعاليت خود را آغاز كرد.

عليرضا بهرمن در حاشيه اين مراسم و در جمع ورزشكاران و مسؤولان اظهار داشت: تلاش مى كنيم اين رشته در سراسر هرمزگان فعال شود و با همت همكارانمان در هيأت و نگاه مثبت مسؤولان محلى و استانى، طى دو سال آينده محروميت ووشو را در سراسر استان هرمزگان از بين خواهيم برد.

وى افزود: فرزندانمان در نقاط محروم استان داراى استعداد ويژه اى در رشته هاى رزمى هستند و طى روزهاى آينده يكى از ووشوكاران همين نقاط محروم بنام اميرحسين چرزه كه امروز به همراه تيم ملى ووشو جوانان كشورمان در برزيل بسر مى برد براى جمهورى اسلامى ايران افتخارآفرينى خواهد كرد و ان شاءالله اميدواريم در سال هاى آينده شاهد حضور نوجوانان و جوانان سندركى در تيم ملى ووشو باشيم.

رئيس هيأت ووشو هرمزگان تصريح كرد: يكى از اهدافمان توسعه ووشو در مناطق محروم شرق استان است چراكه استعدادهاى بسيارى در اين بخش از هرمزگان نهفته است و به يارى خداوند متعال بزودى كلاس هاى آموزشى ووشو را در منطقه محروم بشاگرد فعال مى كنيم و حداقل كارى ما بعنوان يك هيأت مى توانيم براى بشاگرد انجام بدهيم از بين بردن محروميت رشته ورزشى ووشو در اين منطقه است.

در پايان رستمى بخشدار سندرك، سزيده رئيس هيأت ووشو ميناب و نظامى معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ميناب به بيان سخنانى در خصوص رشد و توسعه ووشو در نقاط محروم شهرستان پرداختند./پایان خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار