کد خبر: ۶۲۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 10 July 2018

وزیر کشور گفت: برای ایجاد اشتغال و تولید درمناطق مرزی تسهیلات 5 درصدی و در مناطق خارج از محدوده مرزی، تسهیلات 9 درصدی پرداخت می شود.

 

به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی خود در سیستان و بلوچستان (زابل) اظهار داشت: هر سرمایه گذاری که در مناطق مرزی سرمایه گذاری کند و به دلایل امنیتی با مشکلی روبرو شود، ضرر و زیان او از سوی دولت پرداخت خواهد شد.
وی افزود : یک واحد تولیدی نباید به دلیل مشکل در بازپرداخت اقساط تسهیلات، تعطیل شود.
وزیر کشور ادامه داد: برای رونق تولید در کشور باید همه دست در دست یکدیگر دهیم تا به پیشرفت های مدنظر برسیم.
وی گفت: مدیران باید با غیرت و تعصب مشکلات واحدهای تولیدی خودشان را برطرف کنند.
رحمانی فضلی بیان کرد: همه مناطق جغرافیای کشور امکان استقلال اقتصادی خود را دارند و باید این فرصت در اختیار آنها قرار داده شود.
وی اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان از وجود نیروهای توانمندی برخوردار است که مدیران برای برطرف کردن مشکلات این استان باید به آنان فرصت خدمتگذاری بدهند.
وزیر کشور گفت: بنیاد برکت در یک برنامه پنج ساله، 150 میلیارد تومان در سیستان سرمایه گذاری می کند که امیدواریم مشکلات این منطقه بر طرف شود.
وی تاکید کرد: مشکلات سیستان باید به دست خود مردم این منطقه بر طرف شود.
رحمانی فضلی اظهار داشت: ما خدمتگذاران مردم هستیم و مردم ولی نعمتان ما هستند و باید برای بر طرف کردن مشکلاتشان نهایت تلاش خود را بکار گیریم
وزیر کشور افزود: نخبگان سیستان باید راهکارهای توسعه این منطقه را ارائه کنند زیرا این اقدام آنان توسعه های بعدی را رقم خواهد زد.
وی گفت: برخی از مشکلات مردم نتیجه سوء مدیریت برخی از مدیران است و باید تلاش کرد تا این سوء مدیریت ها بر طرف شود./ایرنا

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار