ارائه تمامی مشکلات کارگران معادن در جلسه با وی/دست تک تک کارگران را مۍبوسم
کد خبر: ۶۲۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 09 July 2018

به گزارش تابناک ، محمدمهدۍزاهدی نماینده مردم کرمان و راور گفت؛ پس از بازدید میدانی از معدن همکار راور و وجود مشکلات متعدد، سریعا با مهندس عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور تماس و مشکلات مربوطه را بازگو شد.

زاهدی در ابتدا مشکل شیب تند کارگاه ها مورد نیاز کارگران تونل و کارگران معدن مطرح را نمود که عسکری قول مساعد دادند در اسرع وقت حل تا به سلامت کارگران رسیدگی بیشتری شود.

زاهدی در ادامه طرح طبقه بندی مشاغل کارگران معادن و بخصوص معدن همکار را مطرح نمودند که دراین زمینه هم وی قول مساعد دادند که به زودی کارشناسی را جهت بررسی این طرح به کار گرفته تا اجرای طرح طبقه بندی مشاغل را آغاز نمایند.

زاهدی درادامه در رابطه با مشکلات ایمنی معدن اظهار گلایه و نگرانی کرد و عسکری اظهار داشتند: در جهت ایمنی و رفاه کارگران معادن از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم .

زاهدی خاطرنشان کرد':درصورت رسیدگی به معادن مقرر گردید مهندس عسکری برنامه های خود را بررسی و صبح سه شنبه ( فردا صبح ) به کرمان سفر و دراسرع وقت جلسه ای باهم برگزار و جزئیات و مشکلات کامل را دررابطه با بازدید میدانی امروز و مشکلات دیده شده از معدن همکار مطرح نمائیم تا انشاالله سرفصل جدیدی در وضعیت شغلی و رفاهی کارگران عزیز ایجاد شود.

زاهدی در پایان خاطرنشان کرد:دست تک تک کارگران را مۍبوسم و قول خواهم داد تمام توان خود را در جهت رفع مشکلات کارگران معادن به کار خواهم گرفت./فارس

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار