کد خبر: ۶۲۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 08 July 2018

رقابت های دوچرخه سواری لیگ بانوان کشور برگزار شد و در روز نخست مسابقات در بخش جاده يك مدال برنز سهم استان هرمزگان گردید.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، قابل ذکر است که در رده سنی بزرگسالان و دربخش استقامت جاده مينا الهى از استان هرمزگان بر سکوی سوم این دوره از مسابقات ایستاد و مدال برنز را گردن آویز خود کرد ضمن این که دوچرخه سوارانی از شهرستان های خراسان رضوى و اردبيل به ترتیب عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند همچنین دررده سنى جوانان نيز ليلا صادقى از هرمزگان در جايگاه چهارم ايستاد.
قابل ذکر است ، مرحله نخست مسابقات لیگ دوچرخه سواری بانوان در بخش استقامت و تايم تريل جاده به ميزبانى اردبيل در حال برگزاريست.

بر پایه این گزارش ، مسابقات دوچرخه سواری لیگ بانوان کشور در مجموع بخش جاده و پیست با کسب عنوان قهرمانى تیم هرمزگان در اردبیل به پایان رسید.

در روز پایانى این پیکارها مینا الهى و فاطمه فیضى از هرمزگان در رده سنى بزرگسالان و در بخش تایم تریل جاده به ترتیب عناوین چهارم و پنجم را از آن خود کردند ضمن این که در گروه سنى جوانان نیز لیلا صادقى از هرمزگان در استقامت و تایم تریل جاده به دو مقام چهارمى قناعت کرد.

شایان گفتن است ، در مجموع تیمى پیست و جاده تیم هرمزگان با کسب 3 مدال طلا ، 4 نقره و 3 برنز براى سومین سال متوالی قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد ضمن این که تیم دوچرخه سواری قزوین دوم شد و تهران نیز به مقام سومی بسنده کرد. .

گفتنی است ، تیم دوچرخه سواری استان هرمزگان با نفراتى از جمله  مينا الهى،  فاطمه فيضى ، آتوسا عباسى ، ليلا صادقى و به مربيگرى ليلا قيصرى در این مسابقات شرکت كرده است ضمنا مرحله نخست مسابقات لیگ دوچرخه سواری بانوان کشور در بخش پیست و جاده با شرکت 14 تیم برگزار شد./ندای هرمزگان

 

انتهای پیام/محمد قره گزلو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار