کد خبر: ۶۲۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳ 08 July 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، اميرحسين چرزه آماده کسب افتخار براى ايران است،این ووشوكار هرمزگانى براى حضور در رقابت هاى قهرمانى جوانان جهان صبح امروز به همراه تيم ملى كشورمان عازم برزيل شد.

تیم پسران ووشوی ایران در دو بخش ساندا و تالو آماده کسب موفقیت در رقابت های قهرمانی جوانان جهان است تا پشتوانه خوبی برای آینده این رشته موفق باشد.

رقابت های قهرمانی جوانان جهان از 20 تیرماه به میزبانی «برازیلیا» پایتخت كشور برزیل آغاز خواهد شد و بر اين اساس تیم ووشو جوانان ایران صبح امروز 17 تیرماه، عازم محل برگزاری این پیکارها شد.

تلاش اميرحسين چرزه از حدود سه ماه قبل با درخشش در رقابت های انتخابی در مشهد مقدس و اردوهای آماده سازی برای حضوری موفق در آوردگاه جهانی آغاز شد و اکنون اين ملی پوش جوان ایران در بخش تالو در اوج آمادگی برای اثبات توانایی های خود قرار دارد.

یاسین شهرکی، محمدمهدی رضایی، ابراهیم اصلانی در رده سنی نوجوانان و شجاع پناهی، محمد فرهادی، حمید کیانیان، محمد حاجی زاده و حسن لطفی اعضای تیم ساندای ایران در رده جوانان هستند که همگی توان کسب بهترین مدال و ساخت آینده ووشوی ایران را دارند.

در رده سنی 9 تا 12 سال «امیرحسین چرزه» پدیده مسابقات قهرمانی کشور و «عرفان زارعی» ترکیب تیم ایران را تشکیل می دهند که به طبع، تجربه رویدادهای مهم را ندارنند.

در رده سنی 13 تا 15 سال «شاهین بنی طالبی» دارنده طلای جهانی بلغارستان و آسیایی چین به همراه «مهدی خانی» که نخستین حضور بین المللی را پشت سرمی گذارد، ترکیب تیم را تشکیل می دهند.

در رده سنی 16 تا 18 سال «سیدمحمد حسینی» با پشتوانه طلای جهان و نقره آسیا و همچنین «محمدعلی مجیری» با طلای جهان، و نقره و برنز آسیا آماده حضور در جهانی برزیل می شوند.
با تمامی این اوصاف، امیدواریم جوانان ووشوی ایران در دو بخش ساندا و تالو با عملکردی مناسب در رقابت هاى جهانى برزیل ضمن تداوم موفقیت های این رشته، بتوانند پشتوانه خوبی برای سال های آینده تیم ملی بزرگسالان باشند.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار