خبر گاز رسانی به جنوب کرمان که چندی قبل مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان مژده دادند هر چند در این اوضاع اقتصادی اجرا شدنش به عمر من و شما قد ندهد، اما هر جور حساب کردیم، آخرش نفهمیدیم چرا این جناب گاز رسانی اینقدر از کوله کردن کپسول توسط مردم هرمزگان لذت می برد.
کد خبر: ۶۲۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 06 July 2018

به گزارش تابناک هرمزگان ، اول فکر کردیم شاید مردم  اضافه وزن دارند و مسئولان دلسوز با این ترفند قصد کاهش وزن آنها را دارند، بعد با تحقیقاتی که انجام دادیم، فهمیدیم ملت با این گرونی ها، کلی هم ازخط قرمز لاغری رد شده اند.

سپس از یک کارشناس تن پروری ماجرا را جویا شدیم ، وی نیز  فرمودند: با توجه به اینکه بیشتر کپسول ها بصورت استاندارد پر نمیشه، اینکه حمل کردن یه کپسول ۸ ، ۹ کیلویی در این شرجی و گرما چندان فشاری به ملت نمی آورد و باعث لاغری نمی شود.

اما از این جواب مجاب نشدیم و شخصا،مجددا دست به تحقیقات گسترده تری زدیم و  فهمیدیم ، واویلا که خوزستان نیز با داشتن کلی چاه گاز و نفت ، علاوه بر کول کردن کپسول، باید با کلی بلایای طبیعی دیگر ،از قبیل ؛ مصرف آب  غیر قابل شرب و همراهی با  ریزگردها، کسب فیض ببرند ، اینکه بی سروصدا دامنه تحقیقات دادیم پایین و  برگشتیم سرجای اولمان و سرانجام دوزاری افتاد که  اصولا تحقیق همان فضولی است و آدم عاقل نباید به دنبال سرک کشیدن در امور خصوصی  همسایه باشد.

هیچی دیگه با این تفاسیر گویا هیچ مشکلی نیست، عجالتاً  همون پیام بازرگانی رو نگاه کنید تا بعد.../ندای هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار