همچنین وضعیت بحرانی منابع آب سطحی و زیرزمینی استان پلمپ چاه‌های غیرمجاز با همکاری مراجع قضایی و انتظامی استان در دستورکار شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان قرار گرفت و در سال 97 از برداشت چاه‌های فاقد پروانه به طور جدی جلوگیری خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 06 July 2018

به گزارش تابناک هرمزگان ،به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اظهارداشت: با توجه به بحرانی شدن وضعیت منابع آبی استان چاههای غیرمجاز جهت حفاظت از منابع آب در کوتاهترین زمان ممکن پلمپ میشوند.

 

هوشنگ ملایی گفت: در همین راستا 43 حلقه چاه فاقد پروانه بهره‌برداری با حجم برداشت حدود یک میلیون و پانصد هزار مترمکعب در شهرستان‌های میناب و پارسیان پلمپ و از بهره‌برداری آن‌ها جلوگیری بعمل آمد.

وی بحث حفاظت از منابع آب را به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مسؤولان قضایی و اجرایی استانی ذکر و تصریح کرد: همکاری و هماهنگی موجود بستر مناسبی در اجرای قانون و برخورد با متخلفین در حوزه آب را فراهم آورده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با تاکید بر پلمپ و انسداد چاه‌های غیرمجاز اظهار داشت: بدلیل کاهش 80 درصدی بارش‌ها در سال آبی 97-96 و همچنین وضعیت بحرانی منابع آب سطحی و زیرزمینی استان پلمپ چاه‌های غیرمجاز با همکاری مراجع قضایی و انتظامی استان در دستورکار شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان قرار گرفت و در سال 97 از برداشت چاه‌های فاقد پروانه به طور جدی جلوگیری خواهد شد. ملایی گفت: استان هرمزگان دارای 16 هزار و452 حلقه چاه پروانه دار و 7هزار و 329 حلقه چاه فاقد پروانه در قالب فرم یک و فرم 5  می‌باشد که کمیسیون رسیدگی به وضعیت چاه‌های غیرمجاز و تعیین تکلیف چاه‌ها با تسریع در روند امور به زودی تکلیف پرونده‌های چاه‌های فاقد پروانه بهره‌برداری را مشخص می‌کند./پایان خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار