روحانی از اقتصاد دان‌های برجسته و انقلابی در دولت استفاده کند،یکی از دلایل عدم موفقیت دولت در طول 5 سال گذشته را تکیه به مدیران فرسوده و  بی‌انگیزه دانست که توان مدیریت در شرایط سخت را ندارند.
کد خبر: ۶۲۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 06 July 2018

به گزارش تابناک, زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفت:به آقای روحانی پیشنهاد می‌کنیم در مقابله با تحریم‌ها و توطئه‌های بدعهدان، آرایش جدیدی در تیم سیاست خارجی و اقتصادی شکل دهد و متناسب با رویکرد جدید، تیم دیپلماسی قوی و انقلابی انتخاب کند.

محمد مهدی زاهدی رئیس مجمع صنفی اساتید کشور در واکنش به اظهارات روحانی رئیس جمهور در جمع مدیران اجرایی کشور گفت:

اظهارات آقای رئیس جمهور در جمع استانداران و فرمانداران نقطه شروع مثبتی برای تحولات رو به جلو خواهد بود و در صورتیکه جناب روحانی به آنچه اعلام داشته است جامه ی عمل بپوشاند شاهد فصل جدیدی از همبستگی و مقاومت ملت و حاکمیت در مقابل توطئه های غرب به سرکردگی آمریکا خواهیم بود.

نماینده مردم کرمان در مجلس با اشاره به کمبود اقتصاددان در بدنه دولت و مجلس، از رئیس جمهور خواست در تغییرات پیش روی تلاش کرده از اقتصاددان های برجسته و انقلابی در دولت استفاده کند.

زاهدی یکی از دلایل عدم موفقیت دولت در طول 5 سال گذشته را تکیه به مدیران فرسوده و  بی‌انگیزه دانست که توان مدیریت در شرایط سخت را ندارند/عدم استفاده از تجربه و دانش دانشگاهیان نقطه ضعف دولت است.

رئیس مجمع صنفی اساتید کشور، عدم استفاده از تجربه و دانش دانشگاهیان را دیگر نقطه ضعف دولت دانست و گفت: امیدواریم دولتمردان برای حل مسائل از ظرفیت اساتید و نخبگان کشور استفاده کنند و دستگاه های اجرایی کرسی‌های مسئله‌یابی و حل مسئله را با حضور اعضای هیأت علمی دانشگاه ها راه اندازی کنند.

زاهدی نماینده کرمان و راور همچنین  به رئیس جمهور پیشنهاد داد که معاون اول خود را مأمور و متمرکز بر مدیریت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کرده و سایر مسئولیتهای اجرایی معاون اول را تفویض کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: همچنین به روحانی پیشنهاد می‌کنیم برای نمایش تغییر استراتژی دولت در مقابله با تحریم ها و توطئه های بدعهدان، آرایش جدیدی در  تیم سیاست خارجی و اقتصادی شکل دهد و متناسب با رویکرد جدید، تیم دیپلماسی قوی و انقلابی انتخاب کند که‌ نماد گفتمان انقلاب اسلامی و مظهر مقاومت ملت بزرگ ایران و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار باشد.

زاهدی رئیس مجمع جهانی تقریب نخبگان جهان اسلام، تغییر استراتژی دولت از تکیه بر حوزه سیاست خارجی به حوزه اقتصادی را یک ضرورت دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار