بندرعباس ـ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی در راستای واگذاری ۱۷ بندر کوچک چندمنظوره در این استان به بخش غیردولتی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ 05 July 2018

به گزارش تابناک هرمزگان: به نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرلنگه که با حضور معاونین امور اقتصادی و عمرانی استاندار هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه واگذاری ۱۷ بندر کوچک چندمنظوره واقع در سواحل استان هرمزگان به بخش غیردولتی آمادگی دارد.

وی افزود: این اقدام، در راستای تسهیل و رونق بخشی به کسب و کارهای مبتنی بر دریا و توسعه فعالیت های تجاری، گردشگری و شیلاتی صورت می گیرد.

در این نشست، "غلامرضا آباد" فرماندار شهرستان بندر لنگه نیز خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در مباحثی همچون ایمنی، انجام مسئولیت های اجتماعی و وظایف حاکمیتی در این شهرستان سازمانی پیشرو بوده و قدردان تلاش های صورت گرفته توسط این سازمان هستیم.

شایان ذکر است، "ایرج حیدری" معاون هماهنگی امور اقتصادی و رضا مدرس معاون عمرانی استانداری هرمزگان در جریان سفر یک روزه به شهرستان بندر لنگه با همراهی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و جمعی از مدیران ستادی استانداری و دستگاه ها اجرایی از بخش های مختلف اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه دیدن کردند.

معاونین استاندار هرمزگان در این بازدید، در جریان آخرین وضعیت اجرای طرح توسعه این بندر قرار گرفتند و دستورات لازم برای مرتفع نمودن موانعی که در مسیر توسعه آن وجود داشت، صادر کردند.

حضور در میز خدمت بندر لنگه و گفتگو با مراجعین از دیگر برنامه های سفر یکروزه عفیفی پور به این شهرستان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار