بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: ماه رمضان مردم را همرنگ کرده و به هم نزدیک می‌کند. این ماه برای من زمان خوبی است تا خوبی و بدی‌هایم را به خودم یادآور شده و سعی در تزکیه شخصی داشته باشم.
کد خبر: ۶۰۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 15 May 2018

به گزارش تابناک : پرویز فلاحی‌پور با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان برای من یادآور خاطرات بی نهایت زیبایی است. من خاطرات زیبایی از این ماه در کودکی و نوجوانی دارم. بیدار شدن در هنگام سحر و نشستن دور سفره سحر و افطار، رفت و آمدهای ماه رمضان و فضای خوب این ماه برای هر ایرانی از جمله من لذت‌بخش است.

وی در ادامه اذعان کرد: خاطرات فراوانی از دوران کودکی با من به یادگار مانده که وقتی دوباره ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شود همه آنها رنگ و بویی تازه به خود می گیرند.

بازیگر سریال «کهنه سرباز» درباره خاطرات بازیگری خود در ماه مبارک رمضان ادامه داد: من خاطرات بسیار زیادی را از بازیگری در ماه رمضان دارم. یادم می آید که حتی فیلمبرداری یکی از قسمت‌های سریال شب دهم هم با این ماه مصادف شده بود و تمامی عوامل با زبان روزه سر فیلمبرداری حاضر می شدند و فضای بسیار خوبی در پشت صحنه حکم‌فرما بود. علاوه بر آن من سه سریال رمضانی را در کارنامه دارم. آثاری که به واسطه زمان پخششان همچون "مسیر رویاها" و "مرده متحرک" در ذهن مخاطبان ماندگار شد.

وی درباره سختی بازی ‌کردن با زبان روزه تاکید کرد: با توجه به مقارن شدن ماه رمضان با تابستان کار با زبان روزه بسیار سخت بود زیرا دوازده ساعت سر فیلمبرداری بودیم ولی با این وجود بازی در این ماه را به واسطه فضایی که بین عوامل ایجاد می کرد دوست داشتم.

 

 

منبع : دانشجو 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار