امام جمعه موقت تهران گفت: برخلاف آنچه دشمنان تبلیغ می کنند عمر چهل ساله نظام اسلامی علیرغم طرح مجموعه ای از توطئه های مختلف توسط دشمنان از جمله 6 کودتا، جنگ تحمیلی و غیر آن نشان از کارآمدی نظام جمهوری اسلامی دارد.
کد خبر: ۶۰۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 15 May 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم در قشم افزود: کارآمدی نظام روز به روز افزایش می یابد و آنان که تلاش دارند مردم را ناامید کنند آب به آسیاب دشمن می ریزند.
وی پیشرفت در عرصه های مختلف از جمله پزشکی، سلول های بنیادین، فن آوری هوا-فضا و فناوری صلح آمیز هسته ای را نشان از کارامدی نظام دانست و گفت: باید به جای اعتماد به کشورهای اروپایی و غرب، به خدا و مومنان اعتماد کرد.
خاتمی ادامه داد: ایران اسلامی مستقل ترین و آزادترین کشور دنیاست و در دنیای امروز استقلال و آزادی هزینه هایی دارد که مشکلات اقتصادی از جمله این هزینه هاست.
وی اظهار داشت: این ملت از روزهای سخت تر از شرایط کنونی نیز گذر کرد که سیلوهای گندم خالی بود و با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و بحران کنونی از آن بحران ها سخت تر نیست
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: رهبری دور اندیش و شجاع و مردم وفادار 2 سرمایه مهم این کشور است که با وجود این 2 سرمایه بن بستی وجود نخواهد داشت و مردم تا آخرین نفس از این انقلاب دفاع می کنند.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بیعت با شهیدان بیعت مجدد با تمام شهیدان راه اسلام و مواضع نظام اسلامی و نیز ادامه معنویت در جامعه است.
خاتمی افزود: برگزاری یادواره های شهدا بیعت با آنان است و یاد آور این مهم است که راه شهدا ادامه پیدا می کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز بزرگداشت یاد شهدا و تجلیل از آنان به یک هنجار ملی تبدیل شده است که نشان از جایگاه این عزیزان در بین مردم دارد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار