استاندار هرمزگان خواستار تخصیص و توزیع هدفمند اعتبارات ارزش افزوده در هرمزگان شد.
کد خبر: ۶۰۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 13 May 2018

به گزارش تابناک : دکتر فریدون همتی در نشست تبیین و تشریح مبانی توزیع اعتبارات هزینه ‌ای سال 1397 استان هرمزگان، عنوان کرد: باید منابع ارزش افزوده هدفمندسازی شوند و شهرداری ها، بخشداری ‌ها و دهیاری ها در قبال تخصیص این بودجه برنامه و طرح ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید تمامی بودجه های هرمزگان صرف خدمات رسانی به مردم و توسعه استان شود، افزود: اگر هر شهر و روستا در قبال تخصیص منابع ارزش افزوده طرحی داشته باشد، می توان با هدفمند کردن این منابع خدمات بیشتری به مردم ارائه و موجب رضایتمندی آنها شد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: هدفمندسازی بودجه و اعتبارات موجب افزایش بازدهی، کاهش موازی کاری و کاهش اتلاف منابع استان خواهد شد.

همتی بر تشکیل ستاد هدفمندسازی منابع ارزش افزوده استان تاکید کرد و بیان داشت: باید بتوان منابع این چنینی را در زمینه های بهداشت و درمان  و خدمات، آبرسانی و تامین آب شرب استفاده کرد تا مردم از خدمات بیشتری بهره مند شوند.

وی با تاکید بر لزوم توسعه شهرستان بشاگرد، خاطر نشان کرد: احداث سدهای کوچک و آبخیزداری در شهرستان بشاگرد علاوه بر تامین آب شرب، موجب ایجاد اشتغال و ماندگاری اهالی منطقه می شود.

استاندار هرمزگان یکی از رویکردهای استان را آبخیزداری و ایجاد سدهای کوچک عنوان کرد و افزود: طی مدت یک سال ۵۵ روستای شهرستان بشاگرد آبرسانی خواهند شد.

همتی اضافه کرد: به منظور توسعه و آبادانی استان باید تمامی منابعی که قرار است در هرمزگان صرف شود، هدفمند گردد تا علاوه بر جلوگیری از موازی کاری بتوان خدمات بیشتری به مردم ارائه داد.

وی هدف مدیریت عالی استان را شتاب گیری طرح های عمرانی، ایجاد نشاط در کارکنان دولتی و خدمات رسانی بیشتر به مردم عنوان کرد و گفت: باید تمامی دستگاه ها به عنوان بازوان استانداری سعی را در احقاق این هدف داشته باشند.

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار