محمدعلی نجفی، شهردار تهران که اواخر سال گذشته استعفا داده بود، در نامه ای خطاب به اعضای شورای شهر حمایت رسمی خود از سمیع الله مکارم حسینی را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۰۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 12 May 2018

به گزارش فارس، محمدعلی نجفی، شهردار مستعفی تهران که این روزها به دنبال عمل جراحی بر روی تخت بیمارستان حضور دارد، با ارسال نامه ای به اعضای شورای شهر پنجم به حمایت از یکی از گزینه های شهرداری تهران اشاره کرده است.

 

نجفی در این نامه ضمن ارائه سابقه ای از همکاری خود با حسینی مکارم، او را با توجه به آشنایی با جو و فضای شهرداری تهران، او را گزینه مناسب برای نشستن بر کرسی شهرداری می داند.

براساس این گزارش، سمیع الله حسینی مکارم با حضور نجفی در شهرداری تهران به عنوان معاون مالی شروع به فعالیت کرد. این حضور با حاشیه های فراوانی همراه بود و انتقاد تند برخی از اصلاح طلبان را برانگیخت. در شهریور 1395 با انتشار نامه مخدوش سازمان بازرسی کشور درباره واگذاری املاک در شهرداری نام مکارم نیز در لیست دریافت املاک بود. هرچند تخریب مدیریت سابق شهری بن مایه حاشیه سازی های صورت گرفته در پرونده سیاسی املاک بود ولی یکسال بعد نام یکی از این افراد به عنوان معاون مالی شهرداری مطرح شد.

حسینی مکارم با استعفای نجفی به عنوان سرپرست شهرداری از سوی اعضای شورای شهر معرفی شد و در طی فرآیند انتخاب شهردار از میان 28 گزینه احتمالی توانست تا مرحله نهایی در رقابت با محمدعلی افشانی قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار