مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی جدید این سازمان به نام 'پاج' با هدف اطلاع رسانی به موقع و برقراری ارتباط دو سویه راه اندازی شد
کد خبر: ۶۰۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 10 May 2018

به گزارش تابناک : علی اصغر خلیلی روز پنجشنبه اظهار کرد: این پایگاه اینترنتی در راستای پیشبرد طرح دولت الکترونیک و تسهیل در اطلاع رسانی به بهره برداران عنوان کرد.

وی افزود: بهره برداران این استان در بخش های شیلات، منابع طبیعی، کشاورزی و مراکز تحقیقاتی می توانند با نصب نرم افزار'پاج' روی گوشی های همراه، ضمن دریافت جدید ترین اخبار و اطلاعات از طریق پیامک نیز با مدیران این سازمان ارتباط برقرار کنند.

برای سهولت دسترسی به این پایگاه اینترنتی یک نرم افزارویژه تلفن همراه نیز منتشر شده است.

خلیلی اضافه کرد: دراین نشست ضمن تشریح برنامه های سال جاری، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها نیز با پایگاه اطلاع رسانی جهاد 'پاج' آشنا شدند.

به گزارش ایرنا «پاج» به عنوان پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی (استان هرمزگان) با استفاده از روش های ارتباطی شامل پیامک، نرم افزارتلفن همراه، شبکه های اجتماعی، پایگاه اینترنتی و رسانه های ارتباط جمعی قابل دریافت است.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان دراین نشست یک روزه از روابط عمومی به عنوان منعکس کننده فعالیت ها و همچنین دریافت بازخورد آنها نام برد و گفت: با وجود تجهیزات پیشرفته پرسرعت، بایستی اطلاع رسانی در اسرع وقت انجام بشود.

در ادامه این نشست، مدیران و کارشناسان روابط عمومی مدیریت های جهاد کشاورزی 13شهرستان استان هرمزگان نیزطی سخنانی بر لزوم ارتقاء جایگاه روابط عمومی و تکمیل تجهیزات و امکانات اطلاع رسانی تاکید کردند.

مدیران و کارشناسان روابط عمومی مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانهای استان هرمزگان همچنین با شرکت در کارگاه آموزشی خبرنویسی، عکاسی و تبلیغات مطالب و مسائل مورد نیاز را فرا گرفتند.

سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان 13مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستانهای این استان را تحت پوشش دارد.

دراطلاعات منتشره سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان آمار بهره برداران بخش کشاورزی و زیرمجموعه های آن دراین استان 175هزار نفر و ارزش افزوده این بخش نیز 40هزار میلیارد ریال عنوان شده است.

دراین اطلاعات وسعت زمین های کشاورزی هرمزگان 156هزار هکتار با تولید سالانه 2میلیون و 540هزارتن محصول زراعی و باغی اعلام شده است.

رتبه اول درتولید انبه، میگوی پرورشی و صید آبزیان دریایی به هرمزگان اختصاص دارد و درحالی از این استان به عنوان دومین تولید کننده لیموترش، لیموشیرین و میوه کنارنام برده شده که در زمینه تولید نارنگی و پرتقال وهمچنین پیاز و خیار به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم در بین استانهای تولید کننده این محصولات قرار دارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار