معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان از تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی مردم استان برای ماه مبارک در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 10 May 2018

به گزارش تابناک : ایرج حیدری در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با بیان اینکه با تدابیر رئیس جمهوری و دولت شاهد ثبات در بازار هستیم، عنوان کرد: پرداخت تسهیلات ارزی به واردکنندگان کالاهای اساسی از جمله راه های تنظیم بازار است و اگر تسهیلات ارزی به واردکنندگان، مدیریت و به  صورت هدفمند پرداخت شود، می تواند در تنظیم بازار بسیار موثر باشد.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی مردم استان برای ماه مبارک رمضان تامین و ذخیره سازی شده است، افزود: هزار و ۲۰۰ تن برنج، ۳۰۰ تن گوشت قرمز و دو هزار تن مرغ منجمد برای این ایام در هرمزگان ذخیره سازی شده است که در قالب طرح ضیافت در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها عرضه می شود.

معاون امور اقتصادی استاندار هرمزگان بر لزوم رصد فعالیت های بازار و نظارت بر تامین و نحوه توزیع اقلام اساسی مردم و کنترل نوسانات قیمت در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه و هفتگی تاکید کرد.

حیدری بیان داشت: دستگاه های اجرایی مرتبط با بازار براساس برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت، بازار را رصد و پایش و بر نحوه توزیع اقلام اساسی مردم و نوسانات قیمتی نظارت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این نشست، اظهار داشت: نمایشگاه عرضه کالا به منظور تامین اقلام اساسی مردم در ماه رمضان از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس گشایش می یابد و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

خلیل قاسمی افزود: در این نمایشگاه کالاهای اساسی ماه رمضان شامل برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز، قند و شکر و حبوبات با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان توزیع می شود.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار