مدیرعامل سازمالن منطقه آزاد قشم:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پی اعلام رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج این کشور از برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) پیامی صادر و اعلام کرد: ترامپ باید بداند آزموده را باز آزمودن خطاست و این بار هم مردم ایران به پیروی از رهبر معظم انقلاب و به قول ریاست محترم جمهوری تصمیم خود را گرفته اند که «تحریم باشیم یا نباشیم، باید روی پای خود بایستیم».
کد خبر: ۶۰۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 09 May 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، حمیدرضا مومنی در این پیام که روز چهارشنبه یک نسخه از آن در اختیار تابناک قرار داده شد، آورده است: این روزها برای مردم شجاع و با غیرت کشور عزیزمان یادآور روزهای پیش از انقلاب اسلامی ایران است که دشمنان قسم خورده ملت و کشور به سرکردگی آمریکا و اسرائیل از هیچ فریب کاری و فعالیت های رسانه ای که طرح آنها در اتاق فکر صهیونیست برنامه ریزی شده بود، کوتاهی نکردند.
وی افزود: این نمایش های رسانه ای و عداوت های دیرینه که بارها و در مقاطع حساس چهره واقعی دشمنان قسم خورده کشور را روشن کرده است، مسئولان را برای رسیدن به جامعه ای پویا و سربلند مصمم تر خواهد کرد.

مومنی در این پیام خاطر نشان کرده است: رئیس جمهوری آمریکا باز هم با همان شیوه های قدیمی و نخ نما وعده های بین المللی این دولت را بر باد داد و بار دیگر یک بی آبرویی بین المللی را تا همیشه در تاریخ دولت آمریکا و کارنامه کاری خود ثبت کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از این پیام آورده است: این سازمان با توکل برخدا و با قدرتی بیش از پیش، در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج)، منویات رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت تدبیر و امید، در مسیر توسعه همه جانبه جزیره قشم گام برخواهد داشت.
وی افزود: این پریشان گویی ها مسئولان جزیره قشم را ذره ای از حرکت در مسیری که برای رشد و بالندگی این جزیره ترسیم شده است، منحرف نخواهد کرد.
«دونالد ترامپ»که از بهمن سال 1395به عنوان رییس جمهوری آمریکا بر سر کار آمده، بارها بر پایان دادن به برجام تاکید کرده بود و شب گذشته تصمیم خود را در باره برجام به اجرا گذاشت و کشورش را از این توافق بین المللی خارج کرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار