استاندار هرمزگان گفت: برنامه هايي در نظر داريم تا زمينه اشتغال مناسب براي مردم شهرستان بشاگرد فراهم شود.
کد خبر: ۶۰۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 08 May 2018

به گزارش تابناک : دکتر فریدون همتی در آئين آغاز عمليات اجرايي مرحله دوم طرح آبرساني از مجتمع سد سهران و آغاز احداث شبكه فاضلاب روستايي در شهرستان بشاگرد تامين آب را از مسائل مهم دانست كه موجب ماندگاري مردم در روستاها و شهرهاي كوچك مي شود و بيان داشت: با توجه به شرايط كوهستاني و پراكندگي جمعيت در اين منطقه بيش از 50 ميليارد تومان اعتبار صرف پروژه مهم آبرساني از مجتمع سد سهران مي شود.

 

وي ادامه داد: همچنين برنامه هايي در حوزه آبخيزداري و مهار آب هاي روان و فصلي در نظر داريم تا زمينه اشتغال مناسب براي مردم شهرستان بشاگرد فراهم شود.

 

استاندار هرمزگان افزود: به فرماندار بشاگرد تاكيد داشته ام از تمامي ظرفيت ها براي ايجاد اشتغال در اين شهرستان بهره بگيرد.

 

همتی تصريح كرد: حضور مردم بشاگرد نقش اساسي در تامين امنيت اين منطقه از كشورمان دارد كه  قدردان تمامي مردم بشاگرد هستيم.

 

استاندار هرمزگان همچنين از تعدادي از روستاهاي شهرستان بشاگرد بازديد و ضمن گفت‌وگو با مردم، براي رفع مشكلات آنان دستوراتي صادر كرد.

 

تكميل طرح آبرساني از مجتمع سد سهران شهرستان بشاگرد موجب بهره مندي 55 روستا و شهر گوهران از آب آشاميدني اين طرح خواهد شد.

 

براي اجراي اين طرح بالغ بر 55 ميليارد تومان هزينه مي شود و براساس برنامه ريزي صورت گرفته تا پايان سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد تا مردم در اين مناطق از نعمت آب آشاميدني سالم بهره مند شوند.

 

همچنين با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و علي اصغر قانع معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب كشور، عمليات احداث شبكه جمع آوري فاضلاب روستايي در بشاگرد آغاز شد.

 

اين طرح با اعتباري بالغ بر چهار ميليارد تومان تا پايان سال جاري تكميل مي شود.

 

 

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار