فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: طی عملیاتی روز گذشته مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه موفق به کشف بالغ بر 43 میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری یک متهم شدند.
کد خبر: ۶۰۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 08 May 2018

به گزارش تابناک : علی‌اصغر خرم‌روی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان شهرستان بندرلنگه در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک فروند لنج باری حامل کالای قاچاق در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی است بلافاصله گشت‌های دریایی را به موقعیت اعلامی اعزام کردند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد شناورهای فوق از کشور امارات بارگیری و به مقصد این بندر در حال حرکت است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: با شناسایی شناور فوق و در بازرسی دقیق از آن 5 هزار و 457 دستگاه چاپگر، دوهزار و 87 قوطی نوشیدنی انرژی‌زا، 246 بطری مایع خوشبوکننده، 348 قوطی شیرخشک، 552 شیشه شربت فیمتو، 73 کیلوگرم چای و ... که خارج از مجوز قانونی بارگیری شده بود را کشف شد.

به گفته خرم روی در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع مسئول شدند.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف در این عملیات را 43 میلیارد و 796 میلیون و 604 هزار ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در خاتمه اذعان داشت: دریابانی استان هرمزگان در راستای تحقق شعار سال و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب عزم خود را جزم کرده تا با مجموعه تحت پوشش و امکانات و ظرفیت‌های در اختیار به اهداف متعالی رهبری گام بردارد و دین خود را به نظام مقدس و مردم ادا کند.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار