سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد داور ال‌کلاسیکو به خصوص تصمیم او برای اخراج دفاع راست آبی واناری‌ها ابراز نارضایتی کرد.
کد خبر: ۶۰۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 07 May 2018

به گزارش تابناک : ارنستو والورده در کنفرانس خبری پس از ال‌کلاسیکوی پرحاشیه شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه نوکمپ که در آن بارسلونا و رئال مادرید در یک بازی جنجالی و مجموعه‌ای از اشتباهات داوری به تساوی 2-2 رضایت دادند، انگشت اتهام را به سمت داور مسابقه آلخاندرو هرناندس هرناندس گرفت.

والورده به خبرنگاران گفت: بازی پر از لحظات جنجالی بود و من آن صحنه‌ها را دوباره خواهیم دید تا درک بهتری از آنها داشته باشم. خطای سرخی روبرتو عجیب بود. من شوکه شدم وقتی که گفتند او به صورت بازیکن حریف (مارسلو) ضربه زده است. باید این صحنه را دوباره در تلویزیون ببینم.

والورده تأکید کرد از اینکه تیمش در این ال‌کلاسیکوی تشریفاتی و نه چندان حساس جنگیده و با وجود 10 نفره شدن تن به شکست نداده خوشحال است.

او افزود: این بازی با اینکه به نظر می‌رسید هیچ کافئینی (کنایه از جذابیت) نداشته باشد، پر از کافئین از آب درآمد. در چنین بازی‌هایی همیشه تنش وجود خواهد داشت. این بازی از همان دقیقه اولش پرتنش بود. همه ما می‌خواهیم رقبای‌مان را شکست دهیم. گل‌ها خیلی سریع به ثمر رسیدند و بعد از آن هم با کارتهایی که داور داد اوضاع خیلی سخت‌تر شد. در نیمه دوم، ما طور جنگیدیم که 10 نفره‌ بودمان احساس نمی‌شد. ما از دست حمله نکشیدیم. ما مجبور شدیم کار گروهی‌مان را تقویت کنیم و هرگز در حملات‌مان تسلیم نشدیم.

با این نتیجه حالا بارسلونا این شانس را دارد که برای اولین بار در تاریخ لالیگا، این رقابت‌ها را بدون شکست به پایان برساند، هدفی که والورده شدیداً به دنبال آن است.

سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو گفت: من بیش از همه بابت تلاش تیم خوشحالم. 10 نفره بازی کردن همیشه سخت است و سخت‌تر هم می‌شود اگر حریف رئال مادرید باشد. آنها می‌دانند که چطور فضاهای خالی میان بازیکنان حریف را پیدا کنند. ما حتی می توانستیم بازی را ببریم، پس من راضی‌ام.

بعد از بازی، باشگاه بازیکنان بارسلونا از هواداران‌شان تشکر کردند و زمین بازی را در تونل افتخاری اعضای باشگاه برای آنها زده بودند ترک کردند همان تونل افتخاری که رئال مادرید از زدن آن برای رقیب دیرینه‌اش خودداری کرد. این حرکت به پیشنهاد و با سازماندهی جرارد پیکه، مدافع میان تیم صورت گرفت.

والورده در این خصوص هم عنوان کرد: این حرکت کاملاً فی‌البداهه بود. پیکه یک جعبه پر از حرکات غافلگیر کننده است. به من گفتند که قرار است برای‌مان یک تونل افتخار زده شود و این کار را هم کردند. در نهایت کسانی که لایق این تمجید بودند، بازیکنان هستند.

 

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار