مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از پاداش نقدی به ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه بازی‌های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا و همچنین مدال‌آوری در این رویداد مهم آسیایی شوند، خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 06 May 2018

افشین حیدری اظهارکرد: با دستور استاندار خوزستان و تصویب در شورای ورزش استان، ورزشکاران خوزستانی که موفق به کسب سهمیه بازی‌های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا شوند، پاداش نقدی به مبلغ 5 میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

وی بیان کرد: همچنین به ورزشکارانی که رنگ مدال آن‌ها در این رویداد طلا، نقره و برنز باشد به ترتیب مبلغ 20، 15 و 10 میلیون تومان اهدا خواهد شد. این تصمیم در راستای ایجاد انگیزه و حمایت از ورزشکاران خوزستانی گرفته شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: پاداش کسب سهمیه این رقابت‌ها در مراسم با شکوهی که برای بدرقه این ورزشکاران گرفته خواهد شد، اهدا می‌شود. امیدوارم ورزشکاران خوزستانی بتوانند با کسب این سهمیه در این رویداد مهم آسیایی بدرخشند تا بیش از پیش نام خوزستان در ورزش کشور مطرح شود.

وی تاکید کرد: باتوجه به استعدادهای خوبی که در استان داریم مطمئنا خوزستانی‌ها چندین سهمیه از این مسابقات را به خود اختصاص خواهند داد. ما نیز تلاش می‌کنیم حمایت بیشتری نسبت به دوره‌های قبل از این ورزشکاران داشته باشیم تا بدون دغدغه در این رقابت‌‌ها حضور پیدا کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار