رئیس اداره هماهنگی شبکه‌های مردمی و مؤسسات عام المنفعه کمیته امداد هرمزگان از کمک ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی هرمزگانی‌ها به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 23 April 2018

به گزارش تابناک : سعید دهقانی عنوان کرد: ۷ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان در سال گذشته کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان هرمزگان در مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری مراکز نیکوکاری کمیته امداد، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری با حمایت کمیته امداد و هیئت‌امنای مساجد و معتمدان محلی از سال ۹۲ با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری به‌صورت محله محور آغاز به کارکردند.

دهقانی با بیان اینکه ۷۸۸ خیر نیکوکار در هرمزگان با ۲۴ مرکز نیکوکاری همکاری فعال دارند، افزود: این مراکز به‌عنوان پل ارتباطی بین نیازمندان و خیران و باهدف گسترش ارتباطات بین مردم و شناسایی خیران و نیازمندان واقعی در محلات به ارائه خدمات به نیازمندان می‌پردازد.

رئیس اداره هماهنگی شبکه‌های مردمی و مؤسسات عام المنفعه استان هرمزگان بیان کرد: بیش از یک هزار و ۹۲۴ نیازمند واقعی از سوی مراکز نیکوکاری در محلات شناسایی‌شده است که خدمات ویژه‌ای به این افراد در عرصه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، مالی و دیگر عرصه‌ها ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: اولین مرکز نیکوکاری کمیته امداد استان هرمزگان در سال ۹۲ با عنوان مرکز نیکوکاری تجلی محبت در محله بهشت بندر با جمعیت ده هزار نفر برای خدمت‌رسانی به نیازمندان افتتاح‌شده است و در سال جاری نیز به دنبال توسعه کمی و کیفی این مراکز هستیم.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار