آیت الله سبحانی در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد
در بسیاری از نانوایی‌ها نان‌ سوخته به مردم تحویل می‌شود باید به این امر رسیدگی شود و نان‌های سبوس‌دار و با کیفیت به مردم داده شود. امیدواریم بیمارستان هزار تختخوابی قم به زودی افتتاح شود.
کد خبر: ۵۹۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳ 23 April 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله جعفر سبحانی شامگاه یکشنبه در دیدار با دکتر ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که در دفتر این مرجع تقلید همزمان با هفته سلامت برگزار شد، گفت: ما انسان‌ها از دو نعمت مهم امنیت و سلامتی برخوردار هستیم و زمانی قدر این دو نعمت را می‌دانیم و به عظمت آن پی‌ می‌بریم که یکی از آن‌ها را از دست بدهیم.

وی افزود: امنیت نعمت بزرگی است که خداوند به مردم کشور ما بخشیده است و در سایه این نعمت است که می‌توان از مواهب الهی استفاده کرد.

این استاد سطوح عالی حوزه اظهار کرد: نامگذاری هفته‌ای به نام سلامت بسیار امر پسندیده‌ای است تا مردم بیشتر به عظمت نعمت سلامت توجه داده شوند و قدر آن را بدانند.

وی مطرح کرد: سلامت در درجه اول از خانواده آغاز می‌شود و والدین باید نسبت به مسائل بهداشتی و سلامتی آشنایی کامل داشته و فرزندان خود را نیز آشنا کنند.

آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه باید این موضوع فرهنگ‌سازی شود و در مدارس و کتاب‌ها آموزش داده شود، گفت: رسانه‌ها نیز در تشریح این امر برای مردم نقش مهمی دارند و اگر این سه گروه دست به دست هم دهند بیماری کمتر شده و بهداشت مردم بالاتر می‌رود.

وی از این که دولت توجه خاصی به امر بهداشت و سلامت مردم دارد ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدواریم بیمارستان هزار تختخوابی قم نیز به زودی افتتاح شود.

این مرجع تقیلد شیعیان در بخش دیگری از سخنان خود از وضعیت نان در قم انتقاد کرد و گفت: در بسیاری از نانوایی‌ها نان‌ سوخته به مردم تحویل می‌شود باید به این امر رسیدگی شود و نان‌های سبوس‌دار و با کیفیت به مردم داده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار