معاون امور مشترکان آبفای هرمزگان گفت:از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، طرح ارائه خدمات آبفا به مشترکان به صورت الکترونیکی با هدف تنوع بخشی خدمات الکترونیکی، تسهیل و تسریع ارائه می شود.
کد خبر: ۵۹۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 19 April 2018

به گزارش تابناک : علی رضایی سردره بیان داشت: خدمات آبفای هرمزگان در قالب ۲۳ خدمت از طریق پرتال شرکت، سامانه ۱۵۲۲، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۲۲ ، اپلیکیشن همراه آب(امکان ارائه شش خدمت) و دفاتر پیشخوان ارائه خواهد شد.

وی گفت: در این طرح علاوه بر ده خدمت مذکور، سیزده خدمت دیگر نیز تا پایان شهریور ماه امسال به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

به گفته وی، واگذاری انشعاب آب و فاضلاب با توجه به اهمیت این خدمات به صورت موقت کماکان در امور شرق و غرب آب و فاضلاب بندرعباس و سایر نواحی استان انجام می شود که به زودی امکان ارائه این خدمات نیز به صورت الکترونیکی فراهم می شود.

رضایی با اشاره به ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب استان، بیان داشت: آزمایش کنتور، تعویض کنتور، تغییر مشخصات، پاسخ به استعلام، صدور قبض المثنی، صدور قبض تسویه حساب، درخواست اصلاح فبض، استعلام بدهی، فروش آب تانکری، تغییر مکان وسایل اندازه گیری)جابجایی کنتور) از جمله خدماتی است که مشترکین می‌توانند به صورت الکترونیکی از آن بهره‌مند شوند.

وی اظهارداشت: تحقق مدیریت سبز، کاهش سفرهای درون‌شهری ،صرفه جویی در وقت مشترکان و افزایش کارآیی و امکان نظارت بیشتر آبفا بر روند کیفی ارائه خدمات و کاهش هزینه های شرکت از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

معاون امور مشترکان اضافه کرد: مشترکان می‌توانند از طریق پرتال شرکت به آدرس abfahormozgan.com با ورود به سامانه خدمات مشترکان (قسمت پایین سایت) و سامانه یکپارچه خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب استان، نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری(شماره ملی) و رمز ورود اقدام کرده و از خدمات الکترونیکی بهره مند شوند. 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار