نایب‌رئیس شورای شهر اندیمشک:
نایب‌رئیس شورای شهر اندیمشک گفت: به شهرداری جهت خرید کالای ایرانی تأکید کرده‌ایم و اگر اجناس خارجی که مشابه داخلی دارند، خریداری کند شدیداً برخورد می‌کنیم.
کد خبر: ۵۹۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 16 April 2018

علی گل‌اندام اظهار کرد: معتقدم یکی از اقداماتی که باعث می‌شود مشکل بیکاری جامعه حل و کشور از وابستگی نجات پیدا کند، عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در موردحمایت از تولید داخلی است.

وی افزود: شورای شهر اندیمشک، از تولیدات داخلی حمایت می‌کند و هر کالایی که مشابه داخلی داشته باشد را از داخل خریداری خواهد کرد و این خرید نیز با تمهیدات لازم برای پرداخت به‌موقع و کمک به تولیدکننده باید باشد.

نایب‌رئیس شورای شهر اندیمشکگفت: به شهرداری جهت خرید کالای ایرانی تأکید کرده‌ایم و اگر اجناس خارجی که مشابه داخلی دارند، خریداری کند شدیداً برخورد می‌کنیم.

وی عنوان کرد: از اهداف مهم شورای شهر اندیمشک، تلاش برای بهبود وضعیت شهرداری و خدمات به شهروندان است که امیدوارم در سایه همدلی و دوستی اعضاء این مهم هر چه‌بهتر محقق گردد.

گل‌اندام در رابطه با دعوت نشدن خبرنگاران در جلسات‌ شورا بیان کرد: بنده با توجه به رابطه حسنه با خبرنگاران همواره حامی شفاف‌سازی بوده و امیدوارم در جلسات آینده شورا با ایجاد امکان‌ها، حضور این عزیزان فراهم شود.

وی در خصوص عملکرد شورای شهر در مدت فعالیت گفت: در مدت فعالیت شورای شهر پنجم اندیمشک اقدامات خوبی صورت گرفته که به‌زودی به‌صورت کامل، منتشر خواهد شد.

نایب‌رئیس شورای شهر اندیمشک افزود: زیرسازی خیابان‌ها و معابر مناطق حاشیه‌ای و بلوارها و میادین به مساحت 210 هزار مترمربع و پخش، روکشی و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر به مساحت 115 هزار مترمربع از اقدامات شهرداری و با نظارت شورا بوده است.

وی عنوان کرد: روسازی خیابان‌ها، معابر، پارک‌ها، میادین و بلوارها، زیرسازی، بتن‌ریزی زمین‌های بازی کودکان، زمین‌های ورزشی و چمن مصنوعی در پارک‌ها از اولویت‌های اصلی بوده است.

گل‌اندام بیان کرد: وسایل بازی غیراستاندارد فاقد ایمنی و غیرقابل استفاده در پارک‌ها جمع‌آوری و در آینده در مورد تجهیز و راه‌اندازی وسایل ایمن و به‌روز تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی گفت: در سال گذشته بیش از 500 اصله پایه برق سه متری در پارک‌ها و میادین و بلوارهای اندیمشک نصب‌شده است.

نایب‌رئیس شورای شهر اندیمشک با اشاره به تعمیر و مرمت ساختمان‌های اداری و مناطق هفت‌گانه شهرداری عنوان کرد: رفع مشکلات عمرانی و خدماتی شهروندان و مراجعین برای رضایت‌مندی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تعطیل بودن پارک بزرگ اندیمشک در مدت زیادی و مشکلات عدیده‌ آن، بیان کرد: تصمیم ما این شد که با رفع مشکلات تردد پارک و ایجاد آن به کمپ نوروزی زمینه راه‌اندازی آن را فراهم کنیم.

گل‌اندامگفت: با تعمیرات و تغییرات در فضای پارک بزرگ ازجمله برج‌های نوری، آب‌نمای پارک راه‌اندازی سکوها خوشبختانه مورد استقبال عموم قرارگرفته است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار