عضو کمیته انقلابی انصارالله یمن از سوریه خواست در واکنش به حملات کشورهای غربی، پایگاه‌های عربستان و اسرائیل را بمباران کند.
کد خبر: ۵۹۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 15 April 2018
به گزارش تابناک : توفیق الحمیری، عضو کمیته انقلابی انصارالله یمن گفت: کسی که پرونده منطقه را اداره می‌کند و منافع آمریکا و اسرائیل را در نظر دارد ریاض و تل‌آویو هستند. زمانی که حملات علیه عربستان صورت می‌گیرد بی تردید این حملات متوجه آمریکا نیز هست چراکه پایگاه‌ها و شرکت‌های آمریکایی در داخل خاک عربستان هستند. ما از سوریه می‌خواهیم پایگاه‌های عربستان و اسرائیل را بمباران کند.
 
وی گفت: ما بر حمایتمان از سوریه تأکید می‌کنیم. حملاتمان با موشک‌های بالستیک به ریاض و شهرک‌های دیگر عربستان منعکس کننده این حمایت است. اولین موشک بالستیکی که از دو سال پیش به ریاض شلیک شد به پایگاه السلیل بود و قربانیان آن افسران آمریکایی و کارشناسان اسرائیلی بودند.
 
الحمیری گفت: بیشتر موشک‌هایی که شلیک شده است مناطق مشترک آمریکا و عربستان از جمله شرکت آرامکو بود. زمانی که رهبرمان از بمباران مابعد ریاض صحبت می‌کند منظور اسرائیل است. ما موشک‌هایمان را ارتقا داده و اسرائیلی‌ها باید مطمئن باشند که موشک‌هایمان به آن‌ها خواهد رسید.
 
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار