رییس حوزه هنری هرمزگان به همراه جمعی از هنرمندان ، از سالها تلاش وهمت استاد احمد توحدی ، پیشکسوت موسیقی بومی استان هرمزگان ، تجلیل نمودند.
کد خبر: ۵۹۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 15 April 2018

به گزارش تابناک : انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری استان به همراه جمعی از هنرمندان ،  با حضور در منزل استاد احمد توحدی ، از سالها تلاش ارزنده او در تولید و اجرای برنامه های موسیقی هرمزگان  ، تجلیل نمودند.

پیش دار در این  دیدار ضمن تاکید بر حفظ جایگاه هنرمندان پیشکسوت افزود : تکریم از پیشکسوتان عرصه های مختلف فرهنگی هنری جزء وظایف اصلی متولیان فرهنگ کشور است ، لذا با دیدار و سرکشی از هنرمندان پیشکسوت می توان گوشه ای از زحمات و فعالیت آنها را ارج نهاد
رییس حوزه هنری هرمزگان افزود : معتقدم فرهنگ تکریم و تجلیل بایستی در جامعه و علی الخصوص در میان مسئولان فرهنگی نهادینه گردد تا با تکریم پیشکسوتانی که در راه حفظ آداب و رسوم و فرهنگ این مرز و بوم تلاش نموده اند ، قدردان تلاشها و زحماتشان باشیم.
احمد توحدی از پایه گذاران انجمن موسیقی استان و 14 سال ریاست این انجمن را بر عهده داشت . وی منشاء خدمات ارزنده ای در حوزه موسیقی استان در طی این سال ها بود و با کمک هنرمندان ،  پایه های هنر موسیقی هرمزگان را به خوبی و محکمی بنا نهاد که نتیجه آن معرفی موسیقی هرمزگان در سطح کشور بوده است.






 

 

منبع : حوزه هنری استان ها 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار