معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: کشف مواد مخدر در هرمزگان در سال ۹۶ ، پنج درصد بیشتر از سال ۹۵ بود.
کد خبر: ۵۹۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 15 April 2018

به گزارش تابناک : بهروز اکرمی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از افزایش پنج درصدی کشف مواد مخدر در هرمزگان خبر داد و بیان داشت: کشف مواد مخدر در هرمزگان در سال ۹۶ ، پنج درصد بیشتر از سال ۹۵ بود.
وی ادامه داد: مجموعه نیرو‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و سپاه در سال ۹۶ بیش از ۹۰ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان کشف کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: با وجود افزایش کشفیات مواد مخدر، تعداد دستگیر شدگان با کاهش هزار نفری در حدود سه هزار و 700 نفر بود که نشان از کیفی شدن مبارزه با مواد مخدر و مقابله با باند‌های قاچاق کلان است.
اکرمی تصریح کرد: دراین مدت ۵۹۰ خودروی توقیف شده از قاچاقچیان در استان به ارزش بیش از 10 میلیارد تومان به فروش رسید و پول آن به حساب خزانه واریز شد.
وی گفت: برای پیشگیری عملی از گرایش به مواد مخدر، مصوب شد اداره کل ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی فرمانداری‌ها و شهرداری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در محله‌ های در معرض خطر اجرا کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در زمینه مراکز درمان معتادان نیز کمبود‌هایی در استان وجود دارد که مصوب شد دانشگاه علوم پزشکی برای رفع کمبود‌ها برنامه ریزی کند.

 

 

منبع : وزارت کشور 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار