رئیس بازرسی و مسئول نیروی انسانی فرماندهی ویژه انتظامی کیش اعلام کرد: دریابانی و نیروی انتظامی جزیره کیش برای نخستین بار به طور مستقل از افراد واجد شرایط برای تکمیل کادر انسانی خود استخدام می کند.
کد خبر: ۵۸۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 11 April 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ بهمن ساکنی روز چهارشنبه افزود: با دریافت مجوز جذب نیرو به طور مستقل از جزیره کیش ، از امروز آمادگی داریم از جوانان علاقمند بومی و ساکن در جزیره کیش برای خدمت در نیروی انتظامی این منطقه استخدام کنیم.
وی اظهار کرد: تاکنون داوطلبان برای خدمت در نیروی انتظامی جزیره کیش باید به مرکز استان مراجعه و مراحل اداری را دنبال می کردند که از این پس نیروی انتظامی ویژه کیش می تواند نیروی درجه دار و افسر مورد نیاز خود را از میان ساکنان و بومیان جزیره جذب کند.
سرهنگ ساکنی تصریح کرد: جوانان علاقمند با توجه به مدارک تحصیلی خود می توانند به دفتر گزینش و استخدام نیروی انتظامی ویژه کیش واقع در کلانتری درخت سبز مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات لازم با شماره تلفن 2185638 تماس بگیرند.
وی گفت: در مقطع درجه داری علاقمندان باید حداقل دارای مدرک دیپلم و در مقطع افسری نیز مدرک فوق دیپلم به بالا باشند.
وی افزود: همچنین شرط سنی برای داوطلبان حداقل 18 و حداکثر 24 سال برای مقطع تحصیلی دیپلم است و میزان تحصیلات و خدمت سربازی و حضور فعال در نیروی مقاومت بسیج از شرایطی است که در افزایش حداکثر سن تاثیر گذار خواهد بود.
سرهنگ ساکنی اظهار کرد: داوطلبان پس از مراحل ابتدایی و شرکت در آزمون های اعلام شده در صورت قبولی برای گذراندن دوره های آموزشی اعزام و سپس در جزیره کیش مشغول خدمت خواهند شد.
وی گفت: بانوان علاقمند به خدمت در نیروی انتظامی ویژه کیش نیز با داشتن شرایط عمومی و اختصاصی لازم به تعداد محدود پذیرفته خواهند شد.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار