کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: طبق نقشه های هواشناسی، از فردا پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده در ساعت بعد از ظهر و شب وضعیت جوی و دریایی در برخی نقاط استان ناپایدار می شود.
کد خبر: ۵۸۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 11 April 2018

به گزارش تابناک : مرضیه سی سی پور روز چهارشنبه افزود: این ناپایداری ها در منطقه های شرقی و برخی نقاط مرکزی استان هرمزگان به صورت وزش باد به نسبت شدید جنوب غربی و گرد و غبار خواهد بود که احتمال کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در این مناطق پیش بینی می شود.
وی بیان داشت: با توجه به افزایش پدیده ابرناکی در ساعت بعد از ظهر (روز پنجشبه و جمعه) ضمن افزایش لحظه ای سرعت باد، احتمال رگبار پراکنده در منطقه های مرتفع هرمزگان و نقاطی از جزیره های خلیج فارس دور از انتظار نیست.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: در ساعت بعد از ظهر روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری در منطقه های دریایی به ویژه تنگه هرمز و شنبه و یکشنبه هفته آینده در جزیره های خلیج فارس سرعت وزش باد به 40 کیلومتر بر ساعت می رسد.
سی سی پور گفت: توصیه می شود با توجه به مواج شدن دریا و احتمال اختلال در ترددهای دریایی تمهیدات لازم در اسکله های استان صورت گیرد.
وی یاد آورشد: از لحاظ دمایی نیز از فردا به طور نسبی بین 1 تا 2 درجه از میزان گرمای هوا کاسته خواهد شد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار