رییس هیات هندبال هرمزگان از حضور یکی از هندبالیست های استان در چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 10 April 2018

به گزارش تابناک : حسن آیین جمشید شامگاه دوشنبه اظهار داشت: چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان به میزبانی استان اصفهان و با حضور 27 بازیکن از جمله رضا کاظمی از استان هرمزگان برپا است.
وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی تا 24 فروردین ماه در اصفهان ادامه دارد، افزود: تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان کشورمان یکی از سه سهمیه آسیایی برای حضور در رقابت های جهانی 2018 سوچی روسیه است که خرداد ماه برگزار می شود.
آیین جمشید تصریح کرد: این تیم در رقابت های آسیایی 2017 موفق به کسب عنوان سومی شد و جواز حضور در رقابت های 2018 سوچی روسیه را کسب کرد.
چهارمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان از روز دوشنبه 20 فروردین ماه آغاز شده و حسن آیین جمشید رییس هیات هندبال استان هرمزگان به عنوان سرپرست تیم ملی در این مرحله از اردو حضور دارد.
تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان کشورمان پیش از این نیز سه اردو به میزبانی بندرعباس و خارک در دی ماه ،بهمن ماه و اسفندماه پارسال برگزار کرده است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار